کشف حجاب شکستن حریم عمومی جامعه است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 3:33

کشف حجاب شکستن حریم عمومی جامعه است

شماره: 23017
Aa Aa

گرفتار شدن مدیران در حاشیه‌ خطای راهبردی است| کشف حجاب خلاف شرع و قانون است و باید با اتکا به قوانین موجود و مشارکت عمومی رفع شود.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران؛
کشف حجاب شکستن حریم عمومی جامعه است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در جلسه هیئت دولت از مسئولان بخش‌های مختلف دولت خواست ضمن پرهیز از گرفتار شدن در امور حاشیه‌ای همه توجه و تمرکز خود را به گره گشایی از مشکلات کشور معطوف کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت:

رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد و در این مسیر نیز نباید گرفتار حاشیه شد. امروز گرفتار شدن در هر حاشیه‌ای که مدیران کشور را از متن اصلی که همان خدمت به مردم است بازدارد حتماً یک خطای راهبردی است.

وی بر پیگیری مصرانه و مستمر مسائل کشور و مطالبات مردم تا حصول نتیجه از سوی مدیران در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

او  همچنین اقدامات، خدمات و دستاوردهای دولت طی دو سال گذشته را شایسته تبیین و تنویر برای افکار عمومی دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ و پاسداری از هنجارهای فرهنگی جامعه گفت‌:

کشف حجاب هنجارشکنی و شکستن حریم عمومی جامعه است و در عین حال خلاف شرع و قانون نیز می‌باشد و نیاز است با اتکا به قوانین موجود و همچنین مشارکت عمومی نسبت به رفع آن اقدام شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان