کشورهای همسایه برای برقراری روابط با ما مسابقه دارند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:03

کشورهای همسایه برای برقراری روابط با ما مسابقه دارند

شماره: 22072
Aa Aa

روحانیت محبوب است. برخی در فضای مجازی در پی تخریب روحانیت هستند چراکه خار در چشم و استخوان در گلوی استکباریان بوده و هست و خواهد بود.

سیداحمد خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد؛
کشورهای همسایه برای برقراری روابط با ما مسابقه دارند

سیداحمد خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت گفت:

اگر مدافعان حریم دین نباشند دشمنان خدا نمی گذارند نام خدا برده شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

دشمنان خدا با خود خدا دعوا دارند. آرامش در دل مومنان و خنثی شدن توطئه های دشمنان  یاری خداست. ما فراموش نکردیم که آمریکا می‌خواست کشورهای همسایه را علیه ما متحد کند اما دیدیم که کشورهای همسایه مسابقه دارند برای اینکه با ما روابط برقرار کنند و این نصرت خداست.

وی درباره شهادت آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان نیز گفت: 

روحانیت محبوب است و در قلب مردم جای دارد. گرچه شیاطین نهاد روحانیت را تخریب می کنند و برخی در فضای مجازی با بی‌هنری در پی تخریب روحانیت هستند اما دلیل این موضوع این است که  روحانیت خار در چشم و استخوان در گلوی استکباریان بوده و هست و خواهد بود. این تخریب ها این هدف را دنبال می‌کند که روحانیت از موضع حقش عقب‌نشینی کند ولی این آرزو را به گور خواهند برد.

وی گفت:

انتظار از قوه قضاییه این است که در عرصه مقابله با این جانیان قاطعیت اسلامی طبق موازین اسلامی را نشان  دهید تا دیگر جانیان جرئت این گونه جنایت را نداشته باشند و ببینند تیغ این نظام قاطعانه جنایتکاران آدم کش را هدف قرار داده است. همانگونه که گفتید بعضی از پرونده ها را خارج از نوبت و به سرعت بررسی کنید تا اثربخش باشد و  اگر جانیان و آدم‌کشان احساس ناامنی کنند دست به این جنایت نزده و نمی‌زنند و مردم انتظار قاطعیت انقلابی دارند.
 
وی افزود:

تعمیق و گسترش روابط ایران و سوریه را نشان داد که سیاست مقاومت رهبری جواب داده است و به بار نشسته و همه از خارج در مقابل سوریه بودند و تنها کشوری که محکم و مقاوم در حمایت از سوریه ایستاد، ایران بود و  این سیاست درست رهبری بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان