کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه به حقوق عمومی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:13

کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه به حقوق عمومی است

شماره: 8087
Aa Aa

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه با روحیه جهادی مقابل دسیسه دشمن می‌ایستیم از آحاد مردم خواست تا در دفاع از حجاب وارد صحنه شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد؛
کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه به حقوق عمومی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بحث حجاب یک مسأله شخصی نیست زیرا حجاب و عفاف میدان نبرد استکبار جهانی با انقلاب اسلامی واقع شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» در اجتماع بزرگ دختران انقلاب در گرگان با مقایسه نگاه به زن در دو تفکر" انقلابی" و "ابزاری" گفت:

زن در نگاه اسلام تربیت کننده نسل ایثارگر و انقلابی است و طبق گفته امام (ره) اگر زنان در انقلاب نبودند، انقلاب پیروز نمی‌شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز استکبار جهانی نقشه دیگری برای ضربه زدن به انقلاب پیش گرفته و دشمن می‌خواهد یکی از نقاط قوت ما را به ضعف تبدیل کند، توجه به مقوله حجاب بیش از پیش ضروری است.
نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: کسانی که بی‌بند و باری را ترویج می‌کنند، دلسوز بانوان نیستند بلکه می‌خواهند امنیت را از جامعه بگیرند. دشمن سعی می‌کند حجاب را به عنوان ابزاری مقابل انقلاب قرار دهد تا جوانان ما را اغفال کند.
حاجی صادقی با تأکید بر اینکه با روحیه جهادی مقابل دسیسه دشمن می‌ایستیم از آحاد مردم و مسئولین خواست تا در صیانت و دفاع از حجاب وارد صحنه شوند.
وی با تاکید بر اینکه کوتاه آمدن برابر بی‌حجابی ضربه زدن به حقوق عمومی است، گفت: تقوا، جهاد و علم هم برای زن و هم برای مرد است و همه باید به این موضوعات توجه ویژه داشته باشیم.
حاجی صادقی خاطرنشان کرد: در استان گلستان گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند و باید سایر مسئولان هم همت کنند تا رنگ شهر همواره دینی باقی بماند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان