یک پاسدار دیگر در سوریه به شهادت رسید | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 13:50

یک پاسدار دیگر در سوریه به شهادت رسید

شماره: 21723
Aa Aa

مقداد مهقانی جعفر آبادی از مدافعان حرم که در حمله اسرائیل در حوالی دمشق سوریه مجروح شده بود به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

در اطلاعیه‌ روابط عمومی کل سپاه پاسداران اعلام شد؛
یک پاسدار دیگر در سوریه به شهادت رسید

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار "سروان مقداد مهقانی جعفر آبادی" که در حمله دوباره اسرائیل به حومه دمشق سوریه خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

پاسدار رشید و پاکباخته اسلام "سروان  مقداد مهقانی جعفر آبادی" از مدافعان شجاع و سلحشور حرم که سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ (نهم ماه مبارک رمضان) در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه مجروح شده بود بعلت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این اطلاعیه تاکید کرده است:

بی شک جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بی پاسخ نمانده و تاوان آن را خواهد داد.

  •  

ناصر کنعانی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران شهادت دو تن از مستشاران نظامی این در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

کنعان افزود:

تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است. بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان