یک چهارم مردم آمریکا گرسنه می‌خوابند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:54

یک چهارم مردم آمریکا گرسنه می‌خوابند

شماره: 21998
Aa Aa

او با بیان این که جوانان اوکراینی قربانی سیاست آمریکا برای براندازی روسیه هستند گفته روزانه به طور متوسط ۲۳ نظامی سابق آمریکا خودکشی می‌کنند.

سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز؛
یک چهارم مردم آمریکا گرسنه می‌خوابند

سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد:

اگر شهادت آیت الله سلیمانی تروریستی نیست پس چیست؟ مظلومانه این روحانی را به شهادت رساندند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر ادامه داد:

کسانی که به تولید رونق می‌دهد کارگران هستند، مدیران کارخانجات شرکت‌ها قدر کارگران را بدانند. ارزش کار و کارگر در فرهنگ ایران اسلامی باید کاملاً مشخص باشد، حمایت از کارگران زمینه تحول رونق تولید و مهار تورم را فراهم می‌کند. رشد تولید و مهار تورم در سایه تلاش کارگران به دست می‌آید و باید کالای ایرانی را ارج نهیم. مدیران کارخانه‌ها و شرکت‌ها به نیروهای انسانی خود توجه کنند.

او همچنین گفت:

یکی از سیاستمداران آمریکا گفته است یک چهارم مردم آمریکا شب گرسنه می‌خوابند و روزانه به طور متوسط ۲۳ نظامی سابق آمریکا خودکشی می‌کنند. جوانان اوکراینی قربانی سیاست آمریکا برای براندازی روسیه هستند که در سخنرانی خود آنها ضمن اعتراف برای تشکیل داعش می‌گویند ارتش آمریکا بیش از صدام مردم عراق را کشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد:

همه برنامه‌ها باید مبتنی‌بر وحدت ملی و انسجام باشد و همه سیاست‌گذاران و مجریان فرهنگی و سیاسی از اختلاف افکنی و دو قطبی سازی در جامعه پرهیز کنند. جامعه ما جامعه متفکر و متنبهی است و در عین تفاوت‌ها باید اتحاد ملی را حفظ و تقویت کنیم تا تمرکز و سرمایه کشور بر پایه دو قطبی‌های کاذب و غیر لازم هدر نرود و موضوعات اساسی کشور که طبقات گسترده‌ای از جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان