۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 - 15:57

۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند

شماره: 25955
Aa Aa

کار جدید تروریست‌ها این است که برای عادی‌سازی باخانواده می‌آیند. مردم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات خبر داد؛
۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت:

در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.

به گزارش اسپادانا خبر، وزیر اطلاعات گفت:

باید از تلاش‌ها و همکاری‌های شما عزیزان که با مجموعه‌های امنیتی در دورانی پرفراز و نشیب و فعال داشتید تشکر  و سپاسگزاری کنم.

وی افزود:

بعد از بیانیه‌ای که اخیرا وزارت اطلاعات داد با همکاری و همراهی که هیات ها و مجموعه‌های  فرهنگی و نیز هوشیاری مردم داشتند به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که مدیون گزارشات مردمی است. حدود ۱۲ نفر از آنها افراد عملیاتی بودند که برای عملیات به داخل کشور آمده بودند و دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری و وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه نیستند. 

او گفت:

کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند این است که برای عادی‌سازی باخانواده می‌آیند. مردم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجازحساسیت بیشتری داشته باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان