رای ندادن رای دادن به اقلیت است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 3 تير 1403 - 16:38

رای ندادن رای دادن به اقلیت است

شماره: 25720
Aa Aa

هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند. حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند گوش نکنید. رای ندادن پیام نیست؛ قدرت بخشیدن به اقلیت پرگویی است که ایران را به سمت شرایط ناگوار پیش می برد.

محمدجواد ظریف، مشاور مسعود پزشکیان در اصفهان؛
رای ندادن رای دادن به اقلیت است

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران و مشاور مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر تبلیغاتی به اصفهان گفت:

رای ندادن رای دادن به اقلیت است.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

مردم این سرزمین از تاریخ و تمامیت ارضی دفاع کردند و بزرگ‌ترین فرصت هستند. نباید فرصت را محدود و تهدید شمرد. نباید اجازه داد ایرانی در هرجا که حضور دارد مقام و منزلتش پایین‌تر از دیگران باشد. ایران قدیمی‌ترین کشور جهان است. چرا این ایران مانده؟ به خاطر شما مانده. یکبار دیگر از نو بسازید.

وی گفت:

۸ تیر بار دیگر ثابت خواهید کرد که مردم ایران را هیچ‌کس ناامید نخواهد کرد.

او با بیان این که هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند اظهار داشت:

حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند گوش نکنید. رای ندادن رای دادن به اقلیت است. رای ندادن پیام نیست؛ قدرت بخشیدن به اقلیت پرگویی است که ایران را به سمت شرایط ناگوار پیش می برد. من یقین دارم مردم ایران خواست کسانی که به دنبال جنگ، تحریم و فشار بر ایران هستند و شما را تحقیر و می خواهند بمب و تحریم بر سر شما بریزند که در خانه بمانید گوش نخواهند کرد. حضور شما بزرگترین برگ برنده در مقابل فشار اجتماعی و زنده کردن زاینده رود خواهد بود.

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: 

برای هوای آلوده و حل مشکلات صنعتگران به یک نگاه و روش دیگر نیاز داریم. این ما بودیم که نتوانستیم پاسخگوی مشکلات شما باشیم. این گرفتاری‌ها ناشی از سرکار بودن افراد غیرکارشناس بوده است. هر کسی مریض می‌شود سراغ بهترین متخصص می‌رود. باید کارشناس بود تا مشکلات را حل کرد. راه ساده حل مشکل بیکاری اصفهان باز شدن درهای گردشگری و دیپلماسی فعال است. مشکل آب، زاینده رود و آلودگی هوای اصفهان معضل است و نمی‌توان بدون حل این مشکلات در اصفهان زندگی کرد. باید راه حل علمی داشته باشیم و آدم‌های دانشمند، عالم و کارشناس می‌خواهیم. برای فوتبال مربی از خارج می‌آورند در حالی که مربیان متخصص خود را داریم. به انسان آگاه و عالم باید سجده کرد تا از فرار نخبگان جلوگیری کنیم. اجازه نخواهیم داد دانشجویان و استادان را برای اندیشه خود از دانشگاه اخراج کنند. فیلترینگی که درست کرده‌ایم مشکل مردم را حل نمی‌کند. باید صدای دختران و زنانی را که به آنان ظلم می‌کنند بشنویم و اگر نشنویم کارمان تمام می‌شود. با صندوق رای قهر نکنید، من تا جایی که بتوانم مشکلات شما را حل می‌کنم.

پزشکیان گفت:

اگر نتوانیم با دختران گفتگو کنیم و با آنها برخورد چماقی داشته باشیم موفق نمی‌شویم. ما باید بتوانیم با دنیا و با جوانان گفتگو کنیم.

وی با بیان این که به عنوان یک ایرانی مطالبه‌گر حقوق شما خواهم بود ادامه داد:

اگر با صندوق‌های رای قهر کنید به همان‌ها رای می‌دهید که به محدودیت بیشتر اعتقاد و باور دارند. اجازه نخواهیم داد اقوام و مذاهب و ادیان را نادیده بگیرند. اجازه نخواهیم داد دانشجو به دلیل باورش اخراج و استاد به دلیل اعتقادش بازنشسته شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان