کشور نیاز به نجات ندارد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 3 تير 1403 - 15:48

کشور نیاز به نجات ندارد

شماره: 25716
Aa Aa

حال کشور طوری نیست که نیاز به نجات داشته باشد| کسانی که کار نکردند امروز مدعی هستند، نمونه‌اش وزیر خارجه قبلی. برخی باید محاکمه می شدند؛ چطور راست راست می‌گردند؟ اذن رهبری برای مذاکره بود ولی این دوستان هنر مذاکره نداشتند.

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
کشور نیاز به نجات ندارد

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک نشست خبری در خبرگزاری تسنیم گفت:

شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد. باید یک کارکرد بزرگ تحولی را در دستور کار بگذاریم.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود.

زاکانی ادامه داد:

کسانی که کار نکردند امروز مدعی هستند، نمونه‌اش وزیر خارجه قبلی. نظراتش را دیروز شنیدیم و من فردا با عدد و رقم جوابش را خواهم داد. برخی افراد باید محاکمه می شدند؛ چطور راست راست می‌گردند؟ کسانی که در موضوع کرسنت آن جنایت را کردند باید پاسخگو باشند این از قصور و تقصیر عادی گذشته و عامدانه یک مسیری رفته شده است. حرفهای دیروز آقای ظریف نادرست بود و ایشان جفا کرد. باید به ایشان گفت آن دوره گذشته و مردم ما بصیر و آگاه هستند. اذن رهبری برای مذاکره بود ولی این دوستان هنر مذاکره نداشتند.

او با بیان این که حضور زنان در دولت من از دولت‌های قبل بیشتر خواهد بود گفت:

نسبت به ظرفیت زنان در جامعه غافل هستیم. رسالت زن در محوریت خانواده با رسالت اجتماعی‌اش در حوزه علم و مدیریت و... نه تنها تضاد ندارد بلکه مقوم همدیگر هستند.

زاکانی گفت:

ما ترکیه را مثال زدیم، رفتند چسبیدند به جاده‌های آن.

او اعلام کرد:

قوی‌ترین وزیر کابینه ما باید وزیر آموزش و پروش باشد و معلم به جز دغدغه پرورش دانش‌آموزانش نباید دغدغه دیگری داشته باشد.

زاکانی گفت:

حذف ارز از نوسانات و ایجاد زمینه تلاطمات در زندگی مردم و در کنارش تقویت پول ملی، از رئوس مد نظر ماست. امنیت ما خدشه‌بردار نیست چون به ملت تکیه دارد. حال کشور طوری نیست که نیاز به نجات داشته باشد.

او با بیان این که برخی در حال گرفتن انتقام ناکارآمدی و عبرت آموزی خودشان از دولت شهید رئیسی هستند اظهار داشت:

باید از دولت شهید رئیسی صیانت شود.

او گفت:

در کشور بن‌بست نداریم و قوی هستیم ولی مشکلات جدی وجود دارد که نیاز به تدبیر است. آینده ایران آینده‌ای مطابق با جایگاه انقلاب خواهد بود.

زاکانی گفت:

خط قرمز قطعی ما رژیم صهیونیستی است و خودش در مسیر نابودی است. اگر آمریکا در موضع درست بنشیند و گذشته سیاهش را جبران کند، حتما برای گفتگو منعی وجود ندارد. ما با مذاکره مشکل نداریم و از آن استقبال می‌کنیم ولی غرب فقط امریکا و چند کشور اروپایی نیستند ما قائل به احترام متقابلیم اما نسبت به قدرت شرق هم معتقدیم و خودمان را هم یکی از قدرتهای شرق می‌دانیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان