آزادراه شیراز – اصفهان افتتاح شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 5:04

آزادراه شیراز – اصفهان افتتاح شد

شماره: 23706
Aa Aa

ابراهیم رئیسی ضمن اظهار تأسف از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ابراز امیدواری کرده که این نبرد به پیروزی نهایی مردم فلسطین منجر خواهد شد.

با حضور رئیس جمهور اسلامی ایران در فارس؛
آزادراه شیراز – اصفهان افتتاح شد

۶ قطعه آزاد راه شیراز - اصفهان با حضور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید

به گزارش اسپادانا خبر، آزادراه شیراز - اصفهان در شش قطعه به طول ۲۱۲ کیلومتر در مسیر شاهراه شمال - جنوب به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این طرح مسیر شیراز تا استان اصفهان و شهرهای مرکزی و شمال کشور ۱۳۵ کیلومتر کوتاه تر می‌شود.

این آزادراه به نام شاهچراغ نامگذاری شده است.

رئیس‌جمهور اسلامی ایران گفت:

کار جهادی در بهره‌برداری از ‌ پروژه آزادراه اصفهان ـ شیراز انجام شد و ادامه این مسیر به بوشهر نیز باید دنبال شود. از آنجا که حضرت شاهچراغ(ع) در این منطقه چراغ راه است لذا این آزادراه به نام ایشان نامگذاری شود.

 

 آزاد راه شیراز - اصفهان

آزاد راه شیراز - اصفهان به نام شاهچراغ نامگذاری شد

 

وی گفت:

کشورهای همسایه بارها گفته اند جمهوری اسلامی؛ مطمئن‌ترین مسیر برای ارتباط با شمال، جنوب، شرق و غرب است، سهم جمهوری اسلامی از داد و ستد‌های منطقه سهم به سزایی است و نیاز به تکمیل زیرساخت ها دارد.

او ادامه داد:

کار جاده‌ای و ریلی در این مدت با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم از این ظرفیت در جهت توسعه و برای فعالیت اقتصادی در منطقه از آن بهره ببریم.

وی همچنین اظهار داشت:

وزارت دفاع هم تولید موشک و هم تولید پهپاد می‌کند و هم در کنار مردم برای مردم بزرگراه و آزادراه می‌سازد؛ سپاه و ارتش و نیروهای دیگر در کنار مردم برای رفع مشکلات مردم هستند. تولید قدرت تنها در حوزه کار صنعتی و نظامی نیست تولید قدرت در حضور مردم در صحنه‌هاست همچنان که نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند و می‌کنند.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شیراز در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب نیز اظهار داشت:

توفیقی است برای بنده که در ایام سرور و شادمانی ملت ایران به بخاطر ولادت امام صادق (ع) و در روز پیروزی‌های بزرگی که با تلاش مجاهدانه مردم فلسطین برای دفاع از این سرزمین و ایستادگی آنها در مقابل رژیم صهیونیستی نصیب آنها شد در استان فارس حضور یافتم.

او ضمن اظهار تأسف از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ابراز امیدواری کرد که این نبرد به پیروزی نهایی مردم فلسطین منجر خواهد شد.

رییسی ادامه داد:

در این دوره کارها پیشرفت‌های خوبی داشته و برخی اقدامات انجام شده و برخی نیز در دست اقدام است.

وی با اعتقاد به اینکه استان فارس ظرفیت‌های بسیاری دارد و با این ظرفیت ها می‌توان کارهای بزرگی انجام داد گفت:

فارس، استان علم و فرهنگ و ادب و هنر است و به عنوان دارالعم شناخته می‌شود. این استان مرکز ادب و هنر، قطب سلامت و گردشگری و برخوردار از صنعت و معادن است. در طول این ۲سال هم دولت بسیاری از مشکلات‌ این استان را رفع کرده تا مردم در رفاه باشند؛ البته باید تلاش مضاعفی انجام داد تا مشکلات مرتفع شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان