آموزش و پرورش مهمترین سرمایه و ابزار توسعه است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 14:26

آموزش و پرورش مهمترین سرمایه و ابزار توسعه است

شماره: 16872
Aa Aa

مشکلات دیرینه مربوط به پروژه بازسازی مدارس به یک آسیب در حوزه اجتماعی تبدیل شده و بایستی با همتی جهادی و هم افزایی سایر نهادها مرتفع گردد.

 

در دیدار بخشدار ویژه با رئیس آموزش و پرورش خارگ؛
آموزش و پرورش مهمترین سرمایه و ابزار توسعه است

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

محمدرضا دشتی زاده، بخشدار ویژه خارگ در دیدار با رئیس آموزش و پرورش اين جزیره گفت:

ساختار آموزش و پرورش سرمایه‌ای ضروری برای تحقق یافتن توسعه و مهم ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به آرمان‌های جامعه است. ازاين روبايستی توجه به این مقوله اساسی از اهمیت زیادی برخوردارباشد. ارتقاء سطح کیفی آموزش در خارگ با هدف گذاری کلان و برنامه ریزی تخصصی تحقق پیدا خواهد كرد.

او افزود:

توجه به مشکلات حوزه آموزش و پرورش و تلاش حداکثری در جهت رفع آن ها بایستی به عنوان رویکرد مدنظر همه ی آحاد جامعه که مستقیم و غیر مستقیم با این نهاد در ارتباط هستند قرار گیرد.

وی گفت:

مشکلات دیرینه مربوط به پروژه بازسازی مدارس که متأسفانه سالیان سال است شرایط ناخوشایندی را ایجاد کرده است امروز به یک آسیب در حوزه اجتماعی تبدیل شده است که بایستی با همتی جهادی و هم افزایی سایر نهادها و با برطرف کردن مشکلات و موانع و تکمیل پروژه های مذکور به ویژه پروژه مدرسه شهداء مرتفع گردد.

فاطمه ندیم زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش نیز در این دیدار با تاکید بر رویکرد این نهاد در جهت ارتقاء مستمر سطح کیفی آموزشی در خارگ گفت:

نگاه ما این است که آموزش و پرورش کارآمد به عنوان یک ضرورت با تاثیرگذاری خود در سطح جامعه به تحولی اجتماعی همراه با بهبود سطح فرهنگ منجر می شود. از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با توانمندسازی این حوزه زیرساختی در آبادی و توسعه خارگ نقش خویش را ایفاء نماییم.

لازم به ذكراست فاطمه نديم زاده از اهالی بومی و خانواده شهدا خارگ می باشد. او پس رضا برمك عهده دار سكان تعليم وتربيت فرزندان در يتيم خليج فارس گرديد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان