امسال سال فتنه بی‌غیرت‌ها و بی‌عفت‌هاست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 12:51

امسال سال فتنه بی‌غیرت‌ها و بی‌عفت‌هاست

شماره: 21774
Aa Aa

او گفته در ایران قدیم زنان شوهر دار حق نداشتند هیچ مردی را ولو پدر یا برادرش باشد ببینند و حجاب سخت و شدیدی در ایران باستان حکمفرما بوده است.

آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران؛
امسال سال فتنه بی‌غیرت‌ها و بی‌عفت‌هاست

محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:

برخی مسئولین ساده اندیش خیال میکنند باید برای حفظ نظام با هنجارشکنان بی حجاب مماشات کرد غافل از اینکه این هم یک متد براندازی است و نادانسته در زمین دشمن بازی می کنند. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

نسل جوان امروز بر خلاف آنچه ابتدا به نظر می رسد لجوج نیست و آمادگی برای دریافت حقایق دینی دارد. حجاب در ایران باستان و حتی در میان قوم یهود و احتمالا در هند وجود داشته اما در جاهلیت عرب حجاب وجود نداشته است و به وسیله اسلام در عرب پیدا شده است.

او راجع به ایرانیان قدیم گفت:

زنان شوهر دار حق نداشتند هیچ مردی را ولو پدر یا برادرش باشد ببینند. حجاب سخت و شدیدی در ایران باستان حکمفرما بوده حتی پدران و برادران نسبت به دختر یا خواهر شوهردار نامحرم شمرده می شدند.

وی بیان داشت:

سال 1402 سال فتنه بی غیرت ها  و بی عفت هاست. سال مواجه حق و باطل …اگر عده ای فکر می کنند فقط و فقط با گل درمانی(گل دادن به خانم های بد حجاب) می توانند فتنه شیطان را متوقف کنند این خیال خامی بیش نیست. آن زن یا دختر هنجارشکنی که با خودنمایی جامعه را به فساد و شهوات می کشاند با آن مسئولی که با ترک فعل و عدم اقدام قانونی از ترس از دست دادن میز و جایگاه خود و از ترس اینکه مورد هجمه کفتارهای رسانه ای قرار نگیرند هر دو به صورت ترکیبی در حال از بین بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند. تا زمانی که نظام و بالاخص شورای نگهبان حجاب را از بازیچه بودن دست سیاسیون خارج نکند و به طور قاطع پای این اصل نایستد این گروگان گیری و سیاست بازی ادامه خواهد داشت و ضرر آن مستقیما متوجه حاکمیت و مردم است.

او گفت:

در چند ماه اخیر فیلم ها و تصاویر تاسف آوری از حضور افراد بی حجاب و هرزه گرد در اماکن تحت اختیار شهرداری توسط مردم دلسوز و انقلایی برای اعضای شورای شهر ارسال شده است که دل هر مومن غیرتمندی را به درد می آورد و همه ما باید بدانیم که در برابر اسلام و قرآن و امام راحل و خون شهدا و خانواده ایثارگران مسئولیم و سوگند خورده ایم که پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی باشیم شاید همه ما در برابر آزمون تاریخی و الهی قرار گرفته ایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان