این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و بر دهن زورگو می‌زند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 7:33

این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و بر دهن زورگو می‌زند

شماره: 18150
Aa Aa

او هدف از صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران را گرفتن امتیاز در مذاکرات خوانده و گفته برخی بدشان نمی‌آید این انقلاب را به سمت سکولار شدن بکشانند.

سید احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران؛
این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و بر دهن زورگو می‌زند

سید احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

هدف از صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران گرفتن امتیاز در مذاکرات است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از هر، او خطاب به رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی اظهار کرد:

این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و بر دهن زورگو می‌زند. همه اطلاعاتی که اینها دارند دست پخت اسراییل است لذا مسئولان محترم ما با دوستان این رژیم یعنی مدیران آژانس و بازرسان در حوزه رد و بدل اطلاعات بخیل باشند زیرا برخی از این بازرسان چشمان آمریکا و اسراییل هستند و بر اثر گزارش آنها اسراییل دانشمندان ما را ترور کرد. نسخه چهل ساله ما نسخه مقاومت است. قطع تعدادی از دوربین‌های فراپادمانی آژانس اولین گام ما است و اگر این شیطنت‌ها ادامه داشته باشد اقدامات ما هم ادامه خواهد داشت و آنها کور خوانده‌اند که می‌توانند ما را به موضعی که می‌خواهند بکشند.

او همچنین پیشنهاد کرد برای شناخت درست نسل آینده از امام خمینی مسئولان بیانات رهبر انقلاب در مراسم های ارتحال حضرت امام را جزو کتب درسی قرار بدهند:

انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد اما برخی بدشان نمی‌آید این انقلاب را به سمت سکولار شدن بکشانند و نباید گذاشت دین را از انقلاب جدا کنند. کسانیکه دلداده غرب هستند مرتجع هستند و نباید اجازه داد این افراد در انقلاب نفوذ کنند. فضای مجازی که دشمن به آن خط می‌دهد دشمن ملت ما است ما هیچ وقت با اصل فضای مجازی دشمن نبوده‌ایم اما با فضای مجازی که توسط آمریکا خط دهی می‌شود دشمن هستیم. دقیقا در اول انقلاب برخی از لیبرال‌ها می‌گفتند انقلاب به بن بست رسیده است اما امام فرمودند انقلاب اسلامی به بن‌بست نخواهد رسید. امروز هم دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است اما باید از مسئولان انقلاب قدردانی کرد.

او با اشاره به حادثه «متروپل» آبادان و قطار مشهد-یزد نیز گفت:

این دو حادثه جگر همه ما را سوزاند. مقصران این حوادث باید شناسایی شوند و مجازات عبرت‌آموزی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا ما بیش از این شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

خاتمی با اشاره به سرقت اخیر از بانک ملی نیز اظهار کرد:

از پلیس جمهوری اسلامی کمال تشکر را داریم که به سرعت این موضوع را پیگیری کرد و ظرف چند روز سارقان را دستگیر کرد. از دستگاه قضا نیز می‌خواهیم اشد مجازات را برای این سارقان خبیث در نظر بگیرند. این سارقان دزد اعتماد مردم هستند و جرم آن‌ها از دزدی معمولی بیشتر است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان