باید کشور را از بی‌حجابی نجات داد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 4:15

باید کشور را از بی‌حجابی نجات داد

شماره: 21591
Aa Aa

توافق ایران و عربستان اسرائیل را داغدار کرد| باید ایران اسلامی را با ۳۰۰ هزار شهید و با این وضع بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرد.چرا به جایی رسیدیم که دشمن فعال باشد و ما منفعل باشیم؟

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهانY
باید کشور را از بی‌حجابی نجات داد

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

عید نوروز یادآور قیامت است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

باید این کشور اسلامی را با ۳۰۰ هزار شهید و با این وضع بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرد. زمانی یک پاکبان به یک خانم تذکر داد اما مورد توهین قرار گرفت چرا به جایی رسیدیم که دشمن فعال باشد و ما منفعل باشیم و چرا باید کارمان به جایی برسد که دشمن حاکم شود؟

میردامادی با تاکید بر حفظ احترام ماه مبارک رمضان گفت:

اهانت به ماه رمضان با کیفر سخت الهی روبرو می‌شود و پیامبر اسلام (ص) در روز جمعه آخر ماه شعبان خطبه خواندند و گفتند مردم، ماه خدا به شما روی آورد و هر چیزی که ادامه آن (الله) باشد همچون شهرالله، بیت‌الله، حرم‌الله و ولی‌الله، مقدس است.

وی گفت:

در روزهای اخیر بین ایران و عربستان توافقی ایجاد شد که با توجه به تمام شدن جنگ یمن و باز شدن راه حج عمره از آن استقبال می‌کنیم، عربستان چاره‌ای جز این نداشت و در شرایط نامناسبی است و باید این ارتباط را بپذیرد اما اسرائیل داغ‌دار شد. اگر کشورهای اسلامی متحد شوند هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می‌برد و وحدتی که وجود نداشته در آینده باید ایجاد شود. اسرائیل اعلام کرده است که ایران لازم نیست با ما بجنگد و ما داریم خود به‌خود نابود می‌شویم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان