براى جوادى كه بازنشست شد! | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 12:58

براى جوادى كه بازنشست شد!

شماره: 24935
Aa Aa

اگر جواد خيابانی با غيرت نبود الان آنطرف تر از ايران اسلامی به كسب و كار پرداخته و خروارخروار دلار پارو ميكرد.خيابانی بچه محل همين كوچه پس كوچه های خاكی ايرانمان است؛ برای اشك های مردمش اشك ريخت و برای دلخوشی شان هورا كشيد.

يك مولد، توليد كننده انرژی، تئوريسين و يك مغز خلاق؛
براى جوادى كه بازنشست شد!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

اينكه روزنامه هم میهن نوشته است آقای خیابانی اگر کارمند ادارۀ قند و شکر هم بود و با همین سابقه و مقررات تقاضای بازنشستگی می‌کرد بازنشسته می‌شد تنها با این تفاوت که شهرت فراوان امروز را نداشت را قبول داريم اما نبايستی پيرامون مجريان و گويندگان با سابقه متر و معيار سنجش ارزشی را كنار نهاد. درست است كه جواد خيابانی مجری پرسروصدايی بود اما در عین حال بسيار خوش‌قلب، مهربان و بی‌آزاربوده و هست!

اگر خيابانی خوش قلب نبود اكنون در دل ميليونها ايرانی جايی نداشت! اگر جواد خيابانی با غيرت نبود الان آنطرف تر از ايران اسلامی به كسب و كار پرداخته و خروارخروار دلار پارو ميكرد!

خيابانی بچه محل همين كوچه پس كوچه های خاكی ايرانمان است؛ برای اشك های مردمش اشك ريخت و برای دلخوشی شان هورا كشيد.

جواد تنها يك مفسر، گوينده و گزارشگر ورزشی نبوده و نيست؛ خيابانی يك مولد و توليد كننده انرژی است. جواد يك تئوريسين و يك مغز خلاق است كه سالهاست كارهايش را در قاب شيشه ای تلويزيون به رخ مردم كشيده است.

حال زمان بازنشستگی وی فرارسيده اما نه اينكه ديگر پا به ركاب نيست، نه...او اكنون فارغ بال تر به كارگردانی و تهيه كنندگي خواهد پرداخت تا اين بار ما برايش دست بزنيم و هورا بكشيم و بگوئيم آقا جواد خداقوت و دست مريزاد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان