برخی پلتفرم‌های آمریکایی بستر اغتشاشات شده اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 9:27

برخی پلتفرم‌های آمریکایی بستر اغتشاشات شده اند

شماره: 19639
Aa Aa

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفته مردم کسب و کار خودشان را بر محیطی که پایبند قانون جمهوری اسلامی ایران نیست برنامه ریزی نکنند.

وزارت ارتباطات مرجع تصمیم‌گیری فیلترینگ نیست؛
برخی پلتفرم‌های آمریکایی بستر اغتشاشات شده اند

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت:

این وزارتخانه مرجع تصمیم‌گیری فیلترینگ پلتفرم‌ها نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

تلاش می‌کنیم تا مردم برای ارتباط و کارهای عادی خود کمترین مشکل را داشته باشند. همانطور که قبلاً هم مراجع ذیصلاح گفتند برخی پلتفرم‌های بعضاً آمریکایی بستری برای اغتشاشات شده بودند که محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شده است. تا وقتی این پلتفرم‌ها موجب آسیب به کشور شود محدودیت آن‌ها ادامه پیدا می‌کند و در صورت صلاحدید مراجع ذیصلاح مجددا محدودیت آن‌ها برداشته می‌شود و مرجع رسیدگی به این مطلب وزارت ارتباطات نیست. ما در این ایام تلاش می‌کنیم تا مردم برای کارهای عادی خود کمترین مشکل را داشته باشند.

او گفت:

در ایام اخیر محتوایی که در تمام جهان انتشار آن‌ ممنوع است در این پلتفرم‌ها منتشر شد که طبیعتاً محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شد. من به عنوان یک کارشناس توصیه می کنم که مردم کسب و کار خودشان را بر محیطی که پایبند قانون جمهوری اسلامی ایران نیست، برنامه ریزی نکنند. از امروز همکاران ما در وزارت ارتباطات درحال تلاش هستند تا ان‌شاءالله زیرساخت پلتفرم‌های داخلی تقویت شود و مردم در استفاده از این پلتفرم‌ها کمترین مشکل را داشته باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان