بچه‌ ها با خواندن سرود سلام فرمانده گریه سر می‌دهند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 3:04

بچه‌ ها با خواندن سرود سلام فرمانده گریه سر می‌دهند

شماره: 18764
Aa Aa

تاکید بر نظر شورای نگهبان از اعتقادات امامان معصوم در زمان حیات است| زمینه ظهور در حال فراهم شدن است و خدا شر اجانب را به خودشان باز خواهد گرداند.

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
 بچه‌ ها با خواندن سرود سلام فرمانده گریه سر می‌دهند

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

آمریکا کور خوانده، قصد آنها مقابله با اقدامات ایران است و می‌خواهند تحرکاتی از خود نشان دهند اما ناتوان خواهند ماند و اقدامات آنها خنثی خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

مسئله غدیر نه یک موضوع برون دینی که اتفاقا فرادینی است و همان طور که پیامبر اکرم (ص) نه فقط پیامبری برای مسلمین جهان که متعلق به همه جامعه بشری است مسئله ولایت و امامت ایشان نیز نه موضوعی مخصوص به مسلمانان که مربوط به همه بشریت است.

وی با بیان اینکه مردم جهان اکنون بیش از هر زمان دیگری محتاج عدالت و ولایت هستند گفت:

نمونه این موضوع را در سرود جهانی شده «سلام فرمانده» می توان دید. می‌بینیم چگونه بچه‌هایی با خواندن این سرود گریه سر می‌دهند، رسیدن به این چنین دستاوردهایی ساده نیست و نشان می‌دهد که زمینه ظهور در حال فراهم شدن است.

او با تاکید بر اینکه مسئله ولایت فقیه هم از غدیر نشات گرفته ادامه داد:

این اعتقاد به مهدویت و امامت ادامه می‌یابد و این مسیر با ولایت فقیه به پیش می‌رود.

محمودی تاکید بر نظر شورای نگهبان را یکی از اعتقادات امامان معصوم در زمان حیات نیز دانست:

در زمان زنده بودن امام علی(ع) ایشان در نامه‌ای به مالک اشتر تاکید کرد در مصر دست به هر اقدامی می زنی حتما پیش از آن از فقها و فلاسفه و حکما یا به تعبیر من همان شورای نگهبان، نظر خواهی کن و این نمونه مثال زدنی از طریق امامت و ولایت حضرت علی(ع) در زمان حیات است.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت:

آنها کور خوانده‌اند، قصد آنها مقابله با اقدامات ایران است، می‌خواهند تحرکاتی از خود نشان دهند اما ناتوان خواهند ماند و اقدامات آنها خنثی خواهد شد کما اینکه آثار مقاومت و انسجام و فکر و اندیشه دینی و نبوی ایران اسلامی در جامعه جهانی در همین سرود سلام فرمانده به خوبی نشان داده شده و خدا شر اجانب را به خودشان باز خواهد گرداند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان