تاج اصفهان بازهم بر سر فوتبال ايران | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 3:53

تاج اصفهان بازهم بر سر فوتبال ايران

شماره: 19319
Aa Aa

بايستی ديد كه سازمانهای نظارتی و امنيتی اين بار و چگونه او را کنترل خواهند كرد تا بازهم شاهد زلزله های دبل ريشتری در اين  فدراسيون نباشيم.

جمعه بازار فوتبال پايان يافت؛
تاج اصفهان بازهم بر سر فوتبال ايران

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری جام جهانی فوتبال یکی از حساس‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد و صاحب داغ‌ترین صندلی ورزش ایران توسط اعضای مجمع انتخاب گرديد.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی در حالی به عنوان سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند که در ساعات اولیه روز برگزاری انتخابات حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون خبر داده و علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز این موضوع را اعلام كرده بود اما سه ساعت بعد، پیرو نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم دبیرکل وتو شد تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.

به نظر می‌رسد هیئت رئیسه فدراسیون با درنظر گرفتن تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات که از سوی فیفا و ای اف سی فدراسیون را تهدید می‌کرد تصمیم به برگزاری انتخابات در موعد مقرر قبلی گرفتند.

به هرتقدير جمعه بازار آشفته انتخابات فدراسيون فوتبال باحضورهمه اعضاء رأي دهنده و هرسه كانديد آغاز گرديد وخيلي زود با انداختن برگه های مخصوص حق رأی به صندوق معروف آراء مأخوذه و پس از شماش آرا از مجموع (80 رأی شمارش شده ، مهدی تاج با کسب 51 رأی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

ماجدی 25 و عزیزالله محمدی نيز تنها 4 رأی را به خود اختصاص دادند اما درخلال اين انتخابات كه با تنش ونظرات مختلف كارشناسان اهل فن همراه بود تاج اصفهاني با بيان اينكه به دنبال بازگشت برخي عوامل فنی (كارلوس كيروش) به تيم ملي وفدراسيون فوتبال است گفت که به زودی برنامه های مهم تيم ملي را اعلام خواهد كرد!

باحضورمجدد مهدی تاج برمسند قدرت قوي ترين و پولدارترين فدراسیون ورزشی كشور تيترهای مختلفي برای اين انتخاب زده شد  كه بهترين آن اين تيتراست :

تاج اصفهان برسرفوتبال ايران!

حال بايستي ديد كه سازمانهای نظارتی و امنيتی اين بار و چگونه او را کنترل خواهند كرد تا بازهم شاهد زلزله های دبل ريشتری در اين  فدراسيون نباشيم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان