حکمرانی فضای مجازی حیاتی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 13:44

حکمرانی فضای مجازی حیاتی است

شماره: 24229
Aa Aa

او می گوید آسیب‌پذیری ما در سال گذشته در اغتشاشات از این ناحیه بود و در اتفاقات و در حوادث مهم پیش روی انقلاب ممکن است آسیب‌پذیر باشیم.

در خطبه های نماز جمعه شیراز عنوان شد؛
حکمرانی فضای مجازی حیاتی است

دنباله روان شیطان و ابلیس و جبهه ملحد استکبار غربی می‌خواهند سنت الهی خانواده را لگد مال کنند و در مقابلش ساختارهای حیوانی و به دور از انسانی را علم کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، قانع، امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

محور اساسی این سنت الهی خانواده شخصیت زن قرار دارد که این شخصیت به تعبیر مفسرین ما مجرای خالقیت الهی است و خداوند خالقیت خود را از طریق این جایگاه رفیع زنانه در عالم هستی قرار داده است. ما باید تلاش کنیم تمام ظرفیت‌های این سنت الهی و بسترهای نقش‌آفرینی زنان ما به عنوان انسان‌سازان و تربیت سازان فراهم شود و موانع جدی که سر این راه وجود دارد را مرتفع کنیم.

وی گفت:

اگر معنویت و توجه به عالم بالا در زندگی ما تحقق پیدا نکند ابلیس و شیاطین جن و انس سیطره خود را بر ما می گسترانند. حکمرانی مجازی بلایی که نباید را بر سر خانواده ما و جوانان می آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در خصوص حکمرانی فضای مجازی اظهار داشت: 

آسیب پذیری جدی ما در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسئله مدیریت فضای مجازی و حکمرانی مجازی است. در بررسی که انجام شده پنج نوع حکمرانی را استکبار جهانی در طول تاریخ خودش نسبت به جوامع مختلف اعمال کرده است و آخرین نوع حکمرانی که رهبری تعبیر به استعمار فرارو می کند حکمرانی ذهنی روانشناسی است. دیگر مرزهای جغرافیایی برداشته شده است و دهکده جهانی در بستر فضای مجازی بناست که شکل پیدا کند، ما کجای این موضوع ایستاده ایم؟ چند نکته را رهبری به این عزیزان تذکر داده اند، موضوع بسیار مهم تولید محتوا و ایجاد موضع فعال و مبتکرانه در قبال آرایش جنگی دشمن، آسیب‌پذیری ما در سال گذشته در اغتشاشات از این ناحیه بود و در اتفاقات و در حوادث مهم پیش روی انقلاب ممکن است آسیب‌پذیر باشیم. تقاضای ما از مسئولین این است که نسبت به این موضوع در سطح ملی اقدامات ملموسی شاهد باشیم که اقدامات سلبی کافی نیست، رهبری فرمودند که قوی شدن کشور جز اهداف ما است، ابعاد قدرت کشور ابعاد وسیعی دارد و امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است و امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان‌ها است و در همه دنیا اینگونه است و قدرت در این زمینه حیاتی است و امیدواریم شاهد برنامه‌ریزی‌های دقیق، فعالانه و مبتکرانه در این عرصه باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان