خوابگاه‌های دانشجویی در تهران تخلیه می شوند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 12:25

خوابگاه‌های دانشجویی در تهران تخلیه می شوند

شماره: 9337
Aa Aa

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفته تخلیه‌ کاملا انجام نشده اما پیش از بسته‌شدن خوابگاه‌ها ‌دانشجویان مشکوک به کرونا به بیمارستان منتقل می‌شوند.

به‌منظور پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت دانشجویان؛
خوابگاه‌های دانشجویی در تهران تخلیه می شوند

سعید حبییا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد پس از مصوبه‌ی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره‌ی تعطیلی دانشگاه‌ها، دانشگاه تهران به همه‌ی خوابگاه‌های خود اعلام کرده خوابگاه‌ها را تخلیه کنند. 

وی افزود:

باتوجه‌به اینکه دانشجویان در حال تهیه بلیت بازگشت هستند هنوز تخلیه‌ کاملا انجام نشده است. البته دانشجویان مقطع دکتری که برنامه‌های تحقیقی و پژوهشی و آزمایشگاهی خود را دنبال می‌کنند از این تصمیم‌گیری مستثنی هستند.

به گزارش اسپادانا خبر، معاون دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد علاوه‌ بر تعطیلی دانشگاه در همه‌ی بخش‌ها به مسئولان پردیس‌های دانشکده‌ها ابلاغ شده است مواد بهداشتی و ضدعفونی و نظافتی را تهیه کنند و دردسترس افراد قرار دهند. تدوین برنامه‌های آموزشی ازطریق فضای مجازی و با کمک شورای صنفی دانشگاه نیز برای اطلاع‌رسانی به دانشجویان در حال انجام است.

حبیبا تصریح کرد تا پیش از بسته‌شدن کامل خوابگاه‌ها ‌دانشجویان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان منتقل می‌شوند. همچنین، شماره‌تلفنی برای اطلاع‌رسانی در‌این‌باره اعلام شده تا دانشجویان درصورت مواجهه با فرد مشکوک تماس بگیرند و آمبولانس بیمار را به مراکز درمانی منتقل کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان