دخترم سابقه بیماری نداشت و در سلامت کامل بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 6:23

دخترم سابقه بیماری نداشت و در سلامت کامل بود

شماره: 19528
Aa Aa

او گفته فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود و آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم. وزارت کشور اما می گوید بخش های تقطیع شده غیر مهم بوده است.

امجد امینی، پدر مهسا امینی عنوان کرد؛
دخترم سابقه بیماری نداشت و در سلامت کامل بود

امجد امینی، پدر مهسا امینی گفت:

رئیس جمهور ظهر طی تماسی مرگ ژینا را به ما تسلیت گفت. انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون دخترم پایمال شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او به خبرگزاری فارس گفت:
برای مسافرت در تهران بودیم. به همراه برادرش وقتی در اول مترو پیاده می شود از سوی ماموران گشت ارشاد مورد تذکر و او را سوار ماشین می کنند. براساس آنچه از سوی حاضرین در ماشین به ما منتقل شده در ماشین هم چندین بار به ماموران گفته بود که من بچه شهرستان هستم جایی را بلد نیستم، اجازه ندادند پیاده شود. بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است را نمی دانیم. فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود و آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم.

پدر مهسا امینی با انتقاد از عدم حضور به موقع اورژانس گفت:

براساس تصاویری که نشانمان دادند نیروهای اورژانس در ابتدای ورود به صحنه آنگونه که باید سرعت عمل از خود نشان ندادند و به دور خود می چرخیدند. عدم سرعت در رساندن دخترم به بیمارستان موجب شد بعد از اینکه دچار ایست قلبی شده ایست مغزی بکند، از همه بدتر اینکه به همراه دخترم کسی را نفرستاده بودند تا جایکه پرستارها می گفتند نمی دانستیم باید با چه کسی تماس بگیریم. پرستاران می‌گفتند نه شماره تماسی، نه همراهی تا اینکه پسر کوچکم که 17 سال دارد او را در بیمارستان پیدا کرد و تازه آن وقت بود که ما فهمیدیم. معتقدم مهسا را دیر به بیمارستان منتقل کردند و اولین روز پزشکان به من گفتند که امیدی به نجات نیست و دخترتان مرده است.

پدر امینی اصرار دارد که دخترش سابقه بیماری نداشته و در سلامت کامل بوده و هیچ مریضی نداشته است.

وی گفت:

از مسئولان می خواهیم مقصرین و یا مقصران احتمالی مرگ دخترم به صورت مشخص معرفی و به سزای عمل خود برسند.

وی با اشاره به وجود کبودی روی پاهای دختر خویش و با بیان اینکه از متولیان بیمارستان خواستم پزشک قانونی موضوع کبودی که روی پاهای ژینا وجود دارد را بررسی کنند گفت:

متأسفانه به این خواسته من پاسخ ندادند درخواست ما از مسئولان پیگیری است صدای ما را بشنوند. دخترم بی گناه از بین رفت. از مردم تقدیر می‌کنم شرایط و وضعیت خوبی ندارم تنها درخواستم پیگیری کامل موضوع و رسیدگی به موضوع است.

  •  

میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

ایران درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت:

رسیدگی به پرونده خانم امینی با سرعت و دقت درحال انجام است. به هر جهت تلاش شده است تا تحت تاثیر این هیاهوها تعجیل و بی‌دقتی در رسیدگی‌ها صورت نپذیرد.

ما هم اکنون هیچ پیش‌داوری نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که ادعای کدام افراد درست و ادعای کدام یک غلط است. این مسئله موکول به آن است که تحقیقات کاملاً تمام شود و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی اعلام شود.

خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده بخشهای غیر مهم است. بخش‌های اساسی فیلم منتشر شده است و هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که اطلاع رسانی شده در فیلم کامل وجود ندارد که این افراد ادعای تقطیع شده بودن آن را مطرح می‌کنند.

 

آن چیزی که از این فیلم نمایش داده شده، صددرصد با فیلمی که در دوربین‌ها ضبط شده، یکسان است و هیچ صحنه‌ای نیست که ارزش پخش شدن داشته باشد و در فیلم تقطیع شده باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان