در ابرفتنه اخیر دماغ دشمن را به خاک مالیدیم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:34

در ابرفتنه اخیر دماغ دشمن را به خاک مالیدیم

شماره: 21659
Aa Aa

در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید دو برابر کنیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم| ما هستیم، ماندیم و خواهیم ماند.

کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در آغاز عملیات ظفر؛
در ابرفتنه اخیر دماغ دشمن را به خاک مالیدیم

حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در رزمایش سراسری ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۲ گفت:

ما یکی از واحدهای حرفه‌ای و چند مهارتی نیروهای مسلح هستیم و یگان ما ویژگی‌های خاصی را دارد که تقریباً در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است.

به گرارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی اظهار کرد:

متناسب با جغرافیا و تهدیدات می‌توانیم تنظیم کنیم و تجهیزات مناسب با هر نوع مأموریت را در اختیار را داریم.

کرمی با بیان اینکه نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی از ویژگی‌های منحصر به فرد یگان‌های ویژه فراجا است گفت:

بر اساس مأموریت‌های شش‌گانه که در سند راهبردی مشخص شده است با هر کس و هر نوع تهدید در هر زمانی آماده جانفشانی و فداکاری هستیم و هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد آرامش مردم را برهم زنند. در ابرفتنه اخیر که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و نام آن عملیات را لبیک با زینب (س) نهادیم توانستیم دشمن را با همه توان و همه استعداد خود از نظر مادی، نیروی انسانی و پشتیبانی رسانه‌ای زمین گیر کنیم و دماغ آن را به خاک بمالیم. دشمن همه توان خود را به میدان آورد اما در مقابل توان و قدرت نیروهای عمل کننده در این عملیات زانو زدند و ما پیروز شدیم و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند و ما هستیم، ماندیم و خواهیم ماند اما آنها با شکست مفتضحانه به جان هم افتادند.

وی با بیان اینکه آثار و پیامدهای عملیات کنترل ناآرامی‌های اخیر آرایش سیاسی جدیدی را در منطقه تجربه می‌کند گفت:

هم گرایی و اتحاد و انسجام بین دولت‌های منطقه در حال شکل گیری است و اثری از طرح خاورمیانه بزرگ و طرح رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم و آنها در منطقه جایگاهی نخواهند داشت.

کرمی خطاب به نیروهای یگان‌های ویژه فراجا گفت:

شما رزمندگان در یگان‌های ویژه نقش اصلی را در این پیروزی‌ها داشتید. شماها باید به خود افتخار کنید که در چنین دوره‌ای در این مجموعه خدمت کردید و آرامش و امنیت را در مقابل فتنه بزرگ به کشور بازگرداندید. شما عزیزان در عملیات‌های مردم‌یاری پیشتاز هستید و هر جا مردم به کمک نیاز دارند، دریغ نمی‌کنید. ما هرگز عملیات مردم یاری شما در سیل، زلزله، برف و حوادث غیرمترقبه که به وجود می‌آید فراموش نمی‌کنیم و خدمات شما در اربعین هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت داخلی غیر از کنترل ناآرامی‌ها نقش‌های جدیدی را بر عهده خواهیم گرفت گفت:

در آینده ملموس‌تر و بیشتر از این نوع مأموریت‌ها را در برنامه‌های خود بر اساس تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در ایجاد امنیت در جای جای کشور خواهیم داشت. در پشتیبانی از واحدهای مرزی عملیات رزمی را در دستور کار داریم که اگر نیاز شد از واحدهای مرزی پشتیبانی کنیم. برای نقش‌های جدید نیازمند تجهیزات و آموزش‌های جدید هستیم و از ابزار فنی و پیشرفته باید برخوردار باشیم که اینها در دستور کار قرار دارد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجاعنوان کرد:

در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.

وی بیان کرد:

در عملیات ظفر به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و جلب رضایت مردم هستیم که بهترین هدیه برای ما این دو دستاورد خواهد بود. در این عملیات بخشی از توان خود را پای کار آوردیم و به صورت گشت‌های محسوس و غیرمحسوس و دسته‌های اطلاعاتی برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند به کارگیری کردیم و به صورت قاطعانه با این جرایم برخورد خواهیم کرد. برخورد با جرایم خشن و مجرمان تحت تعقیب جز برنامه ماست که انشالله برخورد مناسبی را برابر مقررات انجام خواهیم داد. گشت‌های عملیات ظفر در سراسر کشور متناسب با جغرافیای جرم و ساعت وقوع جرایم فعال هستند و به تمام کسانی که آرامش و امنیت مردم را برهم می‌زنند اخطار می‌دهیم که با برخورد قاطعانه مواجه خواهید شد. مرحله اول عملیات ظفر تا پایان تعطیلات خواهد بود و در صورت صلاحدید فرمانده کل انتظامی متناسب با نیاز جامعه ادامه پیدا خواهد کرد. بدون پشتوانه مردم در مأموریت‌ها هرگز نمی‌توانیم موفقیت‌های ایده آلی داشته باشیم و در عملیات لبیک یا زینب با پشتیبانی مردمی موفقیت‌های درخشانی را به دست آوردیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان