ربيعى؛ به ذوب آهن تعهد دارم! | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 3:43

ربيعى؛ به ذوب آهن تعهد دارم!

شماره: 23296
Aa Aa

او در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين حركت باشگاه فولاد خوزستان را غير حرفه اى مى داند يا خير گفته مديران فولاد از مفاد قرارداد من با باشگاه ذوب آهن مبنى بر وجود بندى بعنوان فسخ قرارداد يك طرفه اطلاع داشتند.

اخلاق غير حرفه اى از سوى فولاد خوزستان؛
ربيعى؛ به ذوب آهن تعهد دارم!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با وجود پیشنهادی که از فولاد خوزستان دارد تصمیم به ماندن در تیم اصفهانی گرفته است.

يكى دو روز گذشته خبرى بر روى خروجى سايت هاى خبرى آمد مبنى بر مذاكره مديران باشگاه فرهنگى ورزشى فولاد خوزستان با سرمربى تيم فوتبال باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان و درخواست حضور از ربيعى بر روى نيمكت فنى تيم فوتبال اين باشگاه اهوازى كه اتفاقا" بازتاب مثبت و منفى بسيارى به دنبال داشت!

در اين رابطه مسئولان باشگاه فولاد خوزستان بعد از برکناری علیرضا منصوریان به شکل جدی خواهان عقد قرارداد رسمى دو ساله با محمد ربیعی سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن اصفهان بودند اما این مربی با وجود اینکه در قراردادش بندى بنام  فسخ دارد ضمن رد درخواست اهوازى ها تصمیم گرفته است تا به فعالیت خود در تيم فوتبال ذوب‌آهن ادامه دهد.

محمد ربیعی با تأیید خبر و پیشنهاد رسمی باشگاه فولاد خوزستان گفت:

باید از مجموعه فولاد خوزستان و مدیران این باشگاه تشکر کنم و همین‌طور از هواداران این تیم که به بنده لطف داشتند. طبیعتاً هرگونه مذاکره یا توافق در این زمینه به مدیران دو باشگاه مربوط می‌شود. من تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن هستم و به مسئولیتی که برعهده دارم باید احترام بگذارم. اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند در ذوب‌آهن بمانم و کارم را در این تیم انجام دهم.

محمد ربيعى در ادامه به اين سئوال كه آيا اين حركت باشگاه فولاد خوزستان را غير حرفه اى مى داند يا خير گفت:

خب مديران فولاد از مفاد قرارداد من با باشگاه ذوب آهن مبنى بر وجود بندى بعنوان فسخ قرارداد يك طرفه از سوى من اطلاع داشتند و من فكر كنم به همين خاطر با من تماس گرفته اند و گرنه ايشان هم تابع قوانين و متعهد به مفاد قرارداد ها و حرفه اى گرى بوده و هستند. ربيعى در پايان گفت:

بهر حال باشگاهها به دنبال نتيجه گيرى هستند و در اين راه از همه توان خود بهره خواهند جست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان