فروش اینترنتی دارو ممنوع شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 4:51

فروش اینترنتی دارو ممنوع شد

شماره: 18659
Aa Aa

او گفته اگر مردم به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کرده و شاهد تبلیغ سیاست‌های کاهش و کنترل جمعیت بودند می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰ شکایت کنند.

با اعلام مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت ایران؛
فروش اینترنتی دارو ممنوع شد

علیرضا رحیم‌نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت ایران گفت:

خط ۶ سامانه ۱۹۰ به سوالات، پیشنهادات و شکایات مردمی به طرح جوانی جمعیت اختصاص داده شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از وبدا، او گفت:
مردم از طریق خط ۶ سامانه ۱۹۰ می‌توانند اگر در مراحل طرح افزایش جمعیت سوالاتی درباره نازایی دارند و یا شاهد هزینه‌های زیاد آزمایشگاه و دارو و یا رفتار نادرست و یا عدم باورمندی پرسنل به طرح افزایش جمعیت بودند با ما در میان بگذارند. اگر مردم به مراکز درمانی و بهداشتی منطقه خود مراجعه کرده و شاهد تبلیغ و ترویج سیاست‌های کاهش و کنترل جمعیت بودند نیز می‌توانند از طریق این سامانه به ما اعلام کنند هرچند خوشبختانه طی بازدیدی که از تعدادی مراکز بهداشتی و درمانی داشتیم شاهد اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت بهداشت درباره حمایت از خانواده و افزایش جمعیت بودیم.

رحیم نیا ادامه داد:

به اقرار نمایندگان مجلس، وزارت بهداشت در بحث جوانی جمعیت فعال‌ترین وزارتخانه است و بر اساس تکالیف قانونی که در امر جوانی جمعیت انجام می‌دهد سبب شده از وزارتخانه‌های دیگر خیلی جلوتر باشد.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به گزارشات مردم اهمیت می‌دهد گفت:

فروش اینترنتی دارو ممنوع است. چون نمی‌توانیم اصالت دارویی که به صورت اینترنتی به دست مصرف کننده و مردم کشورمان برسد را تائید کنیم فعلا فروش اینترنتی دارو را ممنوع کرده‌ایم مگر اینکه زیرساخت‌های آن فراهم شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان