ارتش ایران قرارگاه مقابله با کرونا ویروس تشکیل داد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 11:45

ارتش ایران قرارگاه مقابله با کرونا ویروس تشکیل داد

شماره: 9398
Aa Aa

تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی به طور سراسری در مراکز پرازدحام شهرها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

با نام قرارگاه جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا؛
ارتش ایران قرارگاه مقابله با کرونا ویروس تشکیل داد

نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نزاجا ایران با اشاره به آمادگی همیشگی این نیرو در امدادرسانی و کمک به هموطنان در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه گفت:

با پیشنهاد فرمانده نیروی زمینی و تصویب فرمانده کل ارتش، "قرارگاه جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا" با رمز عملیاتی یا مولی المتقیان حضرت علی ع، همزمان در تهران و سراسر کشور در یگان های تابعه نزاجا تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، جانشین نیروی زمینی ارتش در پیام ابلاغی خود که از طریق ویدئوکنفرانس به فرماندهان قرارگاه های عملیاتی نیروی زمینی در سراسر ایران ارسال شده تاکید کرد:

تمامی یگان های تابعه اعم از بیمارستان های منطقه ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان های رزمی، پزشکان، پزشکیاران، پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان ها قرار دهند.

 نعمتی افزود:

تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی به طور سراسری در مراکز پرازدحام شهرها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد:

نزاجا آمادگی لازم را جهت دوخت لباس های مخصوص مبارزه با ویروس دارد و همچنین در صورت نیاز نسبت به تهیه اقلام بهداشتی نظیر مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان