انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت مهم‌ترین رویداد تاریخ است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:12

انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت مهم‌ترین رویداد تاریخ است

شماره: 24568
Aa Aa

او با بیان این که بیش از زمان قبل به نسل انقلابی نیاز داریم از تمام مسئولان و نهادها خواسته با تبلیغ مثبت مانع گسترش تصویرسازی منفی دشمن شوند.

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد؛
انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت مهم‌ترین رویداد تاریخ است

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در جمع اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل گفت:

دشمنان با روایت وارونه به بزرگ کردن رژیم سابق می‌پردازند و با برجسته کردن مشکلات کنونی سعی در ناامید ساختن جامعه دارند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت پیامبر که عامل تحولات بسیاری در جهان بود مهم‌ترین رویداد تاریخ بشریت است؛ انقلابی مردمی با تاریخِ دینی و جغرافیایی راهبردی که نشان از تفصیل حیات اسلام است. در دوران پیش از انقلاب کشور در فضایی سرمایه‌داری و فئودالیته غرق بود و امام با آمدن خود اسلام را در جامعه احیا کرده، تحولی دوباره در تاریخ ایران آفرید و جامعه را از سیطره دشمن دیرینه یعنی آمریکا نجات داد. دشمنان ما می‌دانند که در جغرافیای جهان، هیچ کشوری به اندازه ایران اهمیت ندارد؛ این موضوع زمانی اهمیت پیدا کرد که آیزنهاور، رییس جمهور وقت آمریکا در سال 1953 که خودش ژنرال جنگ بود از آگاهی تاریخی مردم ایران و دستیابی کشور به تسلیحات جنگی هراس داشت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران وحدت در انتخابات پیش‌رو را سد محکمی در برابر نفوذ غرب دانست و گفت:

نسل انقلابی ما کار بزرگی انجام داد؛ ثمره این عمل 45 سال است که حفظ شده و مهم‌تر از آن استمرار این حرکت در عصر امروز است. هم‌اکنون بیش از زمان قبل به نسل انقلابی نیاز داریم. امروزه تمامی مسئولان و تمامی نهادها نظیر آموزش و پرورش باید با تبلیغ مثبت از انقلاب مانع گسترش تصویرسازی منفی دشمن شوند؛ دشمنان امروزه با روایت وارونه، به بزرگ کردن رژیم سابق می‌پردازند و با برجسته کردن مشکلات کنونی، سعی در ناامید ساختن جامعه دارند.

جوانی عنوان کرد:

جهاد تبیین در عصر امروز با روشن‌گری جامعه و با بصیرت مردم می‌تواند مانع از نفوذ غرب شده و نگذارد دشمن به اهداف خود برسد؛ نمونه‌ای از این بازدارندگی در اغتشاشات سال گذشته مشاهده شد که دشمن سعی در ایجاد ناامنی در کشور داشت همان‌گونه که امروز نیز با تبلیغات منفی قصد در بازدارندگی مردم از پای صندوق‌های رای دارد. تمدن غرب در گرو ایجاد اختلاف و فرقه‌سازی در جهان اسلام شکل گرفته است. اقدامات آن‌ها در کشورهای سوریه، لیبی و مصر گویای این حقیقت است که می‌خواهند به بطن اسلام آسیب برسانند. جنگ امروزه رژیم صهیونیستی با غزه جنگی برای نجات تمدن غرب است؛ امام خمینی در این مورد به ما هشدار داده بود و با درایت و آگاهی خود از فتنه دشمن آگاه بوده و سعادت جامعه ایران را می‌طلبید.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان