ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ضد ضربه شده است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:23

ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ضد ضربه شده است

شماره: 21654
Aa Aa

امام جمعه قم گفته رهبر انقلاب نعمت بی بدیلی است که اگر ملت و مسئولان فرامین رهبری را عملیاتی کنند هم تورم مهار و هم رشد ۸ درصدی محقق می‌شود.

همه بدانند نظام اسلامی ایران از اهداف خود عقب نمی‌نشیند؛
ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ضد ضربه شده است

سید محمد سعیدی، امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

ایران در برابر دشمنان سرسخت خود با مقاومت و ایستادگی تا تحقق آرمان های امام و شهدا به پیش می رود و از اهداف خود عقب نمی‌نشیند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او افزود:

جان کلام رهبری در سخنرانی نوروزی این است که ایران قوی با روحیه استقلال خواهی و استعدادهای سرشار در برابر توطئه‌های دشمنان کینه‌توز ایران ضد ضربه شده و ملت ایران با داشتن این رهبری و ملت همیشه در صحنه بارها ثابت کرده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با به کارگیری همه امکانات خود به دنبال عبور از ملت و ارزش‌های اسلامی و آوردن حکومتی وابسته به استکبار هستند و هدف آنان این است که به نام دگرگونی، حکومت و فردی مزدور استکبار بر سر کار بیایند اما دشمنان بدانند که این خواب پریشان آنان هرگز تعبیر نخواهد شد. در برابر ترفند دگرگونی دشمن، تحول در نگاه رهبری یعنی تبدیل نقاط ضعف به قوت و دشمن شناسی است که البته این کار زمان بر است و ملت ایران ثابت کرده که با شجاعت و عزم راسخ می‌تواند این امر را محقق کند.

وی با بیان اینکه انتظار آن است که مسئولان و ملت هر کدام به فراخور حال خود توصیه‌های رهبری را در زمینه برون رفت از مشکلات اقتصادی عملیاتی کنند افزود:

ملت ایران در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت‌های خیره کننده‌ای داشته است و سال گذشته در عرصه زیرساخت و حوزه روابط خارجی اتفاق‌های خوبی رخ داد و ایران با تقویت روابط با آسیا نقشه دشمنان در راستای منزوی کردن ایران را با شکست مواجه کرده است. این پیشرفت‌های گوناگون نشان دهنده استحکام ایران است و رهبر معظم انقلاب نعمت بی بدیلی است که اگر ملت و مسئولان فرامین رهبری را عملیاتی کنند هم تورم مهار و هم رشد ۸ درصدی محقق می‌شود. امیدواریم در سال جاری حرکت به سمت حل مشکلات اقتصادی بدون کوتاهی محقق شود.

سعیدی ادامه داد:

تحول در فرهنگ عمومی وظیفه آحاد ملت ایران است و فرهنگ مصرف گرایی به تولید و پرهیز از اسراف در حامل‌های انرژی و استفاده از کالای داخلی، فرهنگ امید و کار و پرهیز از تجمل گرایی افراطی همه این موارد قابل تحقق است. ایران در برابر دشمنان سرسخت خود با مقاومت و ایستادگی تا تحقق آرمان‌های امام و شهدا به پیش می‌رود و همه بدانند نظام اسلامی ایران از اهداف خود عقب نمی‌نشیند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان