ایران را پاسخگو خواهیم کرد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:06

ایران را پاسخگو خواهیم کرد

شماره: 23762
Aa Aa

ایران از روسیه در اوکراین و همچنین حماس حمایت می‌کند و ما همچنان آنها را برای این موارد  پاسخگو خواهیم کرد؛ دیگر طرف های متخاصم در منطقه بدانند اسرائیل قوی ‌تر از همیشه است.

بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از بازگشت از تل آویو؛
ایران را پاسخگو خواهیم کرد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از بازگشت از سفر به تل آویو ادعا کرد:

ایران از روسیه در اوکراین و همچنین حماس حمایت می‌کند و ما همچنان آنها را برای این موارد  پاسخگو خواهیم کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت:

پوتین انکار می کند که اوکراین یک کشور است یا اینکه هرگز یک کشور واقعی بوده است. اگر قدرت طلبی پوتین را برای کنترل اوکراین متوقف نکنیم به اوکراین محدود نخواهد شد. ایالات متحده به دنبال حضور نظامیان خود در اوکراین برای مقابله با روسیه نیست. حمایت از اوکراین و اسرائیل امنیت ایالات متحده را  تضمین خواهد کرد.

وی عنوان کرد:

ما دارای اختلافات داخلی هستیم اما باید به آنها غلبه کنیم و نمی‌توانیم اجازه بدهیم تروریست‌هایی مانند حماس به پیروزی دست پیدا می‌کنند. روز جمعه "درخواست بودجه  فوری" به کنگره برای تامین مالی حمایت از اسرائیل و اوکراین ارسال خواهم کرد. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که گنبد آهنین همچنان قادر به حفاظت از آسمان اسرائیل است و دیگر طرف های متخاصم در منطقه بدانند اسرائیل قوی ‌تر از همیشه است.

رئیس جمهور آمریکا افزود:

پاولویت اصلی من سرنوشت زندانیان آمریکایی در نوار غزه است. ما در حال بررسی همه راه‌ها و ابزارها برای بازگرداندن گروگان‌ها به سرزمینشان هستیم. تاریخ به ما نشان داده وقتی تروریست‌ها هزینه نپردازند باعث هرج و مرج‌ها و کشتارهای بیشتر می‌شوند.

بایدن با بیان اینکه بیش از ۱۳۰۰ نفر از جمله حداقل ۳۲ شهروند آمریکایی در اسرائیل کشته شدند وعده بازگرداندن آنها را داد و گفت:

به عنوان رئیس جمهور برای من اولویتی بالاتر از امنیت آمریکایی‌هایی که به گروگان گرفته شده اند نیست.

او ادعا کرد:

حماس نماینده مردم فلسطین نیست و از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان