ایران پشت همه اعتراضات ضد اسرائیلی در آمریکا نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 5 مرداد 1403 - 1:51

ایران پشت همه اعتراضات ضد اسرائیلی در آمریکا نیست

شماره: 25962
Aa Aa

ایران شاید در حال تامین مالی و تشویق برخی تظاهرات در آمریکا باشد و این مایه تاسف است که همه معترضان را بازیچه دست ایران توصیف کنیم.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا؛
ایران پشت همه اعتراضات ضد اسرائیلی در آمریکا نیست

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با انتقاد از اظهارات دیروز نتانیاهو در کنگره درباره اینکه ایران پشت همه اعتراضات ضد صهیونیستی در ایالات متحده قرار دارد گفت ایران شاید در حال تامین مالی و تشویق برخی تظاهرات در آمریکا باشد اما نه همه اعتراضات و این مایه تاسف است که همه معترضان مقابل کنگره را بازیچه دست ایران توصیف کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، «جان کربی» گفت:

بایدن و نتانیاهو در مورد ضرورت دستیابی به توافق آتش‌بس و آزادی گروگان ها رایزنی می‌کنند. هنوز چند شکاف وجود دارد که باید پر شود و ما در حال کار برای تکمیل کار برای رسیدن به توافق هستیم. بایدن در مورد نیاز فوری به ثبات در کرانه باختری با نتانیاهو گفت‌وگو خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید به زودی در مورد غزه به توافق رسید تصریح کرد:

ما همچنان شاهد خشونت در کرانه باختری هستیم که رئیس جمهور آن را غیرقابل قبول توصیف کرد.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا تأکید کرد بایدن با نخست وزیر اسرائیل درباره راه های پایان دادن به جنگ در غزه صحبت خواهد کرد:

 بایدن و نتانیاهو در مورد تعهد قاطع ایالات متحده به امنیت اسرائیل و تهدیدات ایران و گروه‌های نیابتی آن بحث و گفت‌وگو کرده و راه‌های اجتناب از جنگ با لبنان و مقابله با ایران را بررسی خواهند کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا ادعا کرد:

«ایران پشت همه کشتار و تروریسم در خاورمیانه است. ایران جوخه های مرگ را به آمریکا می فرستد. با ایران که بزرگترین دشمن آمریکا به حساب می‌آید می‌جنگیم.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان