باید با کسانی که پرده دری کنند قاطعانه برخورد شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 2:13

باید با کسانی که پرده دری کنند قاطعانه برخورد شود

شماره: 22611
Aa Aa

با کسانی که با هدف مبارزه با حکم خدا به صحنه آمده و پرده دری می کنند باید قاطع برخورد کنیم تا نقش بازدارنده داشته باشد و با قانون ادب شوند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
باید با کسانی که پرده دری کنند قاطعانه برخورد شود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک مسئولان عالی قوه قضائیه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:

ما در هر سه قوه باید با هماهنگی و همدلی کار را پیش ببریم و اگر خروجی این موضوع منجر به هم افزایی نشده و مردم از آن منفعت نبرند هیچ دستاوردی نخواهیم داشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خانه ملت، قالیباف همچنین اظهار داشت:

ما باید صدای مستأجران را به معنای واقعی فهمیده و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم و باید بدانیم هیچ موضوعی مهم تر از سروسامان دادن به این بخش نیست چرا که گاهی تا هشتاد درصد درآمد مردم برای اجاره مسکن هزینه می شود و تنها ۲۰ درصد برای زندگی آنها باقی می ماند و حتی اگر زن، مرد و فرزند خانواده کار کنند توانایی تأمین اجاره را ندارند.

او با اشاره به لایحه حمایت از عفاف و حجاب گفت:

معتقدیم اگر این لایحه با پختگی لازم پیگیری نشده و با دقت پیش نرود و همه ساحت های عفاف و حجاب در آن دیده نشود و صرفا برای جرم انگاری قانون گذاری شود و حتی در جرم انگاری نیز دقت و توجه نداشته باشیم کار عجله ای انجام داده و صرفا رفع تکلیف کرده ایم و در ادامه با مشکل پیچیده تری مواجه خواهیم بود که برای دشمن فرصت ایجاد کرده و دل خانواده شهدا و ملت ایران را خواهد شکست. مجلس مصمم است در کمترین زمان ممکن این لایحه را دنبال کند و ما بر خود فرض می‌دانیم که در بررسی این موضوع حتی یک روز تأخیر نداشته باشیم و اگر تأخیری در جریان آن ایجاد کنیم در پیشگاه خداوند و شهدا مسئول هستیم وباید به گونه ای عمل کنیم که بررسی این لایحه به صورت دقیق و قاطع پیش برود.

قالیباف با تاکید برکار فرهنگی در موضوع عفاف و حجاب گفت:

البته با کسانی که با هدف مبارزه با حکم خدا به صحنه آمده و پرده دری می کنند باید محکم و قاطع برخورد کنیم تا نقش بازدارندگی نیز داشته باشد و با قانون ادب شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان