با آمریکا باید با اقتدار برخورد کرد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 10 تير 1403 - 8:04

با آمریکا باید با اقتدار برخورد کرد

شماره: 25778
Aa Aa

او گفته با آمریکا و استکبار جهانی باید مانند شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان بااقتدار برخورد کرد؛ این عزیزان بااقتدار آمریکا را مقابل جمهوری اسلامی ایران وادار به کرنش کردند.

اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس عنوان کرد؛
با آمریکا باید با اقتدار برخورد کرد

اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در مراسم چهلمین روز شهدای خدمت اظهار داشت:

امروز هفتم تیر ماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی روز شهادت آیت الله بهشتی و یاران ایشان که مصادف است با چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت و همچنین، یاد شهید رئیسی شهیدی با اخلاص و شهید میدان دیپلماسی شهید عبداللهیان را گرامی می داریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت:

مجلس شهدا متعلق به همه شهداست. شهید عرصه دیپلماسی، امیر عبداللهیان در زمان حیاتش برجستگی خود را نسبت به همترازان خود نشان داد و شهادت هم بازگو کردن اقدامات انسانی ایشان بود.

قاآنی با بیان این که وضعیت جبهه مقاومت بی‌سابقه است گفت :

یکی از افرادی که پیام مقاومت را با نگاه وتراز قوانین بین المللی در کشورهای منطقه و فرامنطقه و حتی در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد این شهید بزرگوار بود. با آمریکا و استکبار جهانی باید مانند شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان بااقتدار برخورد کرد؛ این عزیزان بااقتدار آمریکا را مقابل جمهوری اسلامی ایران وادار به کرنش کردند. شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند بدون اتکا به آمریکا می‌توان کارها را پیش برد و می‌توان قدرتی مثل آمریکا را منزوی کرد. وقتی از موضع قدرت حرف بزنیم می‌توان آمریکا را نیز به کرنش وادار کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان