به جای باران، سیل بارید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 15 تير 1403 - 23:57

به جای باران، سیل بارید

شماره: 14806
Aa Aa

فوتی‌های کرونا در مقایسه با جنگ ایران و عراق بیشتر است اما واردات واکسن از جایی انجام شد که اصلا فکر نمی کردیم و به جای باران، سیل بارید.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت ایران؛
به جای باران، سیل بارید

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت ایران در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد کرونای استان قزوین گفت:

فوتی‌های کرونا در مقایسه با جنگ ایران و عراق بیشتر است اما واردات واکسن برای کشور از جایی انجام شد که اصلا فکر نمی کردیم و در واقع به جای باران، سیل بارید و امروز ۵ میلیون دز واکسن وارد شد و فردا ۱۰ میلیون دز دیگر وارد می شود. تاکنون ۳۲ میلیون دوز تزریق شده است و تا مهر ماه نیز محموله جدید واکسن وارد کشور خواهد شد که از لطف خدا است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او افزود:

گرانی ما در اجرای واکسیناسیون بود که فرماندهان و مسئولان مربوطه اعلام آمادگی کردند. مطمئن هستیم شدت مشکل کرونا خیلی زود و در چند ماه آینده کم می‌شود و دیگر مرگ و میرها را شاهد نخواهیم بود. شدت مشکل کرونا طی ماه‌های آینده کاهش پیدا خواهد کرد و مرگ و میرها نیز به طور قابل توجهی کم می‌شود و پس از انجام واکسیناسیون قرنطینه هوشمند خواهیم داشت و بسیاری از کارها منوط به ارائه کارت واکسن است. باید برای بازگشایی دانشگاه‌ها تلاش شود و دانشجویان با سرعت واکسینه شوند تا در اواسط مهر و در اولین فرصت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دانشگاه‌ها بازگشایی شود.

وی ادامه داد:

طبق واکسیناسیون هوشمند تمام کارگران بدون شرط سنی می‌توانند واکسینه شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان