به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 12:59

به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد

شماره: 20508
Aa Aa

این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم ناکام گذاشته شده و صادرات نفتی و غیرنفتی نسبت به قبل از تحریم‌ها افزایش پیدا کرده است.

کشور در حال پیشرفت است اما برخی تردید دارند؛
به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی دولت به خراسان جنوبی و در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهارداشت:

مسکن از وعده‌هایی است که در استان خراسان جنوبی داده شده و کار خوب پیش رفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

کار در شهرستان‌ها و مرکز استان در بحث واگذاری زمین و ساخت مسکن خوب پیش می‌رود. خودم در استان‌ها موضوع مسکن را دنبال می‌کنم که به نتیجه خوبی برسد.

 رئیسی عنوان کرد:

به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد. این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن در سراسر کشور مواجه شده و سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت و هیچ‌گاه دچار وقفه نخواهد شد.

  •  

او همچنین در جمع مردم خراسان جنوبی با بیان این که چشم امید به ساخت خارجی‌ها نداریم گفت:

با مردم با صداقت صحبت خواهیم کرد. آقایان به ما می‌گویند ممکن است در مورد وعده مسکن خلف وعده کنید؟ هرگز. در این دولت هرگز چیزی را از مردم نخواهیم پوشاند زمین موجود است و مصالح درحال آماده شدن است.

وی با بیان این که ما از وارد کننده به صادر کننده تبدیل شدیم و دبیرکل سازمان ملل از این موضوع بهت زده شده بود گفت:

مهمترین مولفه قدرت در ایران مردم هستند. مردم نشان دادند در تمام فتنه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب، با هوشیاری و بیداری دشمن را ناکام گذاشتند.

او با بیان این که اظهار داشت:

کالاهای مختلف را تحریم کردند. صادرات نفتی و غیرنفتی ما را تحریم کردند، فکر کردند ما متوقف می‌شویم اما با وجود تحریم‌ها هم تولید افزایش پیدا کرد هم صادرات نفتی و غیرنفتی نسبت به قبل از تحریم‌ها افزایش پیدا کرد. کشور برغم همه دشمنی‌ها و فشارها در حال پیشرفت است اما برخی در پیشرفت کشور تردید دارند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان