خط دیگری به غیر از رهبری نمی‌شناسیم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 23:24

خط دیگری به غیر از رهبری نمی‌شناسیم

شماره: 21056
Aa Aa

باید تربیت نسل جدید در مدارس را جدی گرفت. خانواده‌های شهدا نسبت به ارزش‌های دینی و اسلامی مطالبه گر هستند و باید به دغدغه‌های آنان توجه لازم صورت گیرد.

سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در قم عنوان کرد؛
خط دیگری به غیر از رهبری نمی‌شناسیم

سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در قم در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:

برخی از برنامه‌های وزارت ارشاد همیشگی است و برخی دیگر از امور این وزارتخانه مناسبتی است که در هر دو بخش باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، امام جمعه قم گفت:
در روزهای اخیر شاهد موضوع اهانت به قرآن کریم و مقدسات هستیم که وزارت ارشاد در این عرصه باید ورود کرده و به رسالت خود عمل کند.

آعیدی بیان داشت:

باید به امور جوانان و نوجوانان اهتمام داشت و در این راستا باید تربیت نسل جدید در مدارس را جدی گرفت. دولت فعلی ادعای انقلابی بودن دارد و باید به فرامین مبنایی و مقطعی رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف توجه کنند. امروز در کشور خط دیگری به غیر از رهبر معظم انقلاب نمی‌شناسیم و مسئولان عرصه فرهنگ باید به نکات و دغدغه‌های مراجع عظام تقلید به خصوص در مسائل مربوط به شهر قم توجه کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نسبت به ارزش‌های دینی و اسلامی مطالبه گر هستند و باید به دغدغه‌های آنان توجه لازم صورت گیرد افزود:

نگاه به جبهه گیری دشمن مهم است و باید نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را شناخت و هر یک از بخش‌های کشور باید نسبت به اسلام و ایران هراسی و مقابله با نظام جمهوری اسلامی دشمنان در حوزه مأموریتی خود ورود کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان