رای ندادن رای دادن به دشمن است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 6:52

رای ندادن رای دادن به دشمن است

شماره: 24726
Aa Aa

جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی روی کره زمین است که به حکومت اسلام و حضرت محمد (ص) نزدیکتر است| مجلس شورای اسلامی نباید به دست افرادی بیفتد که حقشان نیست| دشمن می‌داند کجا‌ها را بزند؛ اگر رای ندهیم دشمن به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد؛
رای ندادن رای دادن به دشمن است

 نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه وحدت در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند گفت:

مردم با حضور در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آستان امامزاده موسی علیه السلام اردستان اظهار داشت:

مجلس شورای اسلامی نباید به دست افرادی بیفتد که حقشان نیست و مردم منطقه حقشان است که خودشان نماینده‌شان را انتخاب کنند. طبق روایت حضرت علی علیه‌السلام هر کسی که نتواند زبانش را کنترل کند نمی‌تواند تقوا داشته باشد و مردم اردستان به کسی رای می‌دهند که رانت‌خواری انجام نمی‌دهد و اگر مردم در کارشان تأمل نکنند حضرت علی‌ها خانه نشین خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ابراز داشت:

طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی باید همه در انتخابات شرکت کنند و افراد سالم را برگزینند و ایشان در خصوص اینکه چگونه امنیت تامین می‌شود فرمایشاتی را بیان کرده‌اند و بدانید که دشمن می‌داند کجا‌ها را بزند. وحدتی که انشالله در انتخابات خواهید داشت دشمن را مایوس می‌کند و جمهوری اسلامی اینقدر اقتدار دارد که در هشت سال دفاع مقدس نگذاشت یک وجب خاکش دست دشمن بماند.

وی تاکید کرد:

این حکومت جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است روی کره زمین که نزدیکتر به حکومت اسلام و حضرت محمد (ص) است. دشمنان با ذات اسلام مخالف هستند پس ما باید با این طور افراد تا آخرین قطره خونمان مقابلشان بایستیم و حواسمان باشد که اگر رای ندهیم دشمن به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود و با رای ندادن در واقع به دشمن رای داده‌اید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان