رضایت ولی خدا برگ بنده انسان است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 21:01

رضایت ولی خدا برگ بنده انسان است

شماره: 21531
Aa Aa

او گفته در جنگ ترکیبی و در قضیه مسمویت نوجوانان و نونهالان معصوم ما دشمن این بار قشر معصوم حامعه را هدف گرفته اما پیچیدگی هایی در این فتنه وجود دارد.

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
رضایت ولی خدا برگ بنده انسان است

 سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

امیدواریم بتوانیم دل امام حی و حاضرمان را از خودمان راضی و خشنود نگه داریم که رضایت امام زمان و حجت خدا در صدر اولویت هاست و بالاترین برگ برنده انسان این است که ولی خدا از او راضی باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او افزود:

انقلاب اسلامی زمینه تمدن ساز مهدویت است و هرچه در این زمینه صحبت بکنیم و راهکار ارائه دهیم جا دارد چراکه این امام بزرگوار اهداف همه انبیا الهی که همان قسط و عدالت اجتماعی بوده است را به دوش می کشد. انبیا الهی آمده بودند تا قسط و عدالت را در جامعه بگسترانند اما موفق نشدند. برخی مواقع موانع بوده است، برخی مواقع مقتضیات موجود نبوده است و زمینه فراهم نبوده است و گاهی جامعه گیرای عدالت اجتماعی ولی خدا را نداشته است. عوامل مختلف باعث شده است که انبیا به هداف والای خود نرسیده باشند اما این امام وظیفه همه آن ها را به دوش می کشد.

وی همچنین گفت:

فعالیت سربازان گمنام امام زمان که حقیقتا گمنام هستند امنیت را به ارمغان آورده است. وزارت خانه ها گزارش کار خود را میدهند و طبیعتا مشکلی هم نیست اما سیستم این وزارتخانه به گونه ای است که نمی تواند گزارش کار دهد مگر اینکه یک موضوعی تاریخ مصرفش تمام بشود. در ماجرای دستگیری ریگی شما می بینید که چه شهامت و شجاعتی این سربازان داشتند و چگونه در دل دشمن نفوذ کردند برای امنیت من و شما.

محمودی گفت:

در جنگ ترکیبی و در قضیه مسمویت نوجوانان و نونهالان معصوم ما دشمن این بار قشر معصوم حامعه را هدف گرفته البته یک پیچیدگی هایی در این فتنه وجود دارد که در فتنه های قبلی نبود و برای همین باید با حفظ آرامش و اتحاد و اعتماد به مسیولین از ایجاد تنش بپرهیزیم تا مسیولین بتوانند کار خود را انجام دهند. دشمنان در موضوع مسمومیت ها دروغ پراکنی می کنند در این زمینه و لزوم پیگیری اخبار در این زمینه‌ها از کانال‌های رسمی نظام، اخبار را دنبال کنید. دشمنان امنیت خانواده‌های ما را هدف قرار گرفته‌اند و وقتی دانش‌آموزی در محل تحصیل خود دچار نا‌امنی شد این موضوع امنیت خانواده‌ها را هدف گرفته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان