رهبر ما عرض و طول قدرت دشمنان را می‌شناسد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 15:59

رهبر ما عرض و طول قدرت دشمنان را می‌شناسد

شماره: 20946
Aa Aa

بهم پیوستن اروپایی‌ها را امروز و فردا هم خواهید دید اما ملت ایران بار دیگر ناامیدی را وارد قلب دشمن کرد. دشمن در فتنه اخیر یک شکست قطعی را متحمل شد.

.همه دستگاه‌های شکنجه از اسراییل و آمریکا صادر می‌شود؛
رهبر ما عرض و طول قدرت دشمنان را می‌شناسد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی، بنیانگذار لشکر بدر گفت:

صبر خانواده شهدا اعجاز الهی است که فراق را تحمل می‌کنند. خانواده‌های شهدا آرزوهای خود را فدا می‌کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، سلامی اظهار داشت:

قلب، آرمان، آرزو، ولی امر، قرآن و هویت ما با مجاهدان عراقی یکی است. امروز آثار این شهادت را می‌بینیم. شهادت یک حادثه در یک نقطه نیست بلکه امتدادی بی‌پایان است. امنیت و استقلالی که شهدا آفریدند برای همیشه برای امت‌ها باقی خواهد ماند.

او گفت:

دشمنان آرایش جهانی گرفته‌اند و ریز و درشت همه آنهایی که در فریز سیاسی منجمد شده بودند یخ‌های خود را ذوب کردند تا انقلاب را با آسیب مواجه کنند. آنها تصور می‌کردند می‌توانند انقلاب را فرو بپاشند. شما این آرایش را ظرف سه چهار ماه گذشته دیدید. از گذشته تا کنون در ناامن‌سازی داخلی، تروریسم اقتصادی و تهاجم فرهنگی جز شکست برای دشمن رقم نخورده است. بهم پیوستن اروپایی‌ها را امروز و فردا هم خواهید دید اما ملت ایران با وقار بار دیگر ناامیدی را وارد قلب دشمن کرد. دشمن در فتنه اخیر یک شکست قطعی را توسط مردم ایران متحمل شد. تمام دیکتاتورهای عالم دست نشانده آنها هستند. هرچه دیکتاتور می‌بینید دست پرورده آنها در شطرنج سیاسی برای تیره بخت کردن عالم به روی کار آورده‌اند. همه دستگاه‌های شکنجه از اسراییل و آمریکا به عالم صادر می‌شود. هیچ سرزمینی در جهان نیست که انگلیسی‌ها به آن تجاوز نکرده باشند و حالا نمی‌توانند درخشش یک ملت را ببینند. ملت ایران آگاه است. تروریسمی که آنها به ما، فلسطین و افغانستان نسبت می‌دهند خودشان انجام داده‌اند. سازمان مجاهدین خلق توسط کدام کشورها حمایت می‌شوند؟ ۱۷ هزار شهید ترور در ایران نشانه چیست؟ آمریکایی‌ها اعتراف کردند که شهید سلیمانی را خودشان ترور کرده‌اند.

سلامی گفت:

رهبر ما ضعف‌های دشمن را می‌داند و عرض و طول قدرت آنها را می‌شناسد. جهان‌بینی ما به قدرت توحیدی است و پرچم حاج قاسم، اسماعیل ‌و ابومهدی المهندس بر زمین نمی‌ماند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان