روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 14:27

روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است

شماره: 23722
Aa Aa

این وعده خدا است که قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.

خداوند به کسانی که صبر پیشه کنند بهشت را وعده داده؛
روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است

مجتبی میردامادی، خطیب موقت نماز جمعه اصفهان در خطبه نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

جنگ هشت ساله برای کشور ما خیر بود و باعث شد ما به دستاوردهای مهم نظامی دست یابیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود: 

امروز یکی از بزرگ‌ترین نوع‌های جهاد، جهاد تبیین تلقی می‌شود و ما وظیفه داریم مقابل دشمنان و نا آگاهان جهاد تبیین کنیم. همچنین خداوند در قرآن کریم به کسانی که در مقابل مشکلات صبر پیشه می‌کنند بهشت را وعده داده است.

او ادامه داد:

امروز جنگ اسلام و صهیونیست است و هرکجا که اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است، امروز رژیم صهیونیستی نوکر انگلیس و آمریکا است و تمامی دستورات این کشورها را اجرا می‌کند. متأسفانه در حال حاضر آب، مواد غذایی، برق و گاز به روی مردم غزه بسته شده است. طی روزهای گذشته شاهد بودیم بعد از عملیات طوفان الاقصی صهیونیست‌ها به هر طریقی که توانستند از سرزمین‌های اشغالی فرار کردند، در این راستا این وعده خدا است که در قرآن کریم می‌فرماید قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود خواهید شد و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.  متأسفانه جنایات اسرائیل که در حال حاضر ادامه دارد باعث شده که امروز بچه‌های فلسطینی در زیر آوار گیر کرده‌اند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، طبق وعده خدا پیروزی از آن اسلام است و اسرائیل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت. قرآن کریم در ۱۴۰۰ سال پیش از جنایت قوم صهیونیست خبر داده است، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید این قوم جرأت روبرویی با مسلمانان را ندارد. امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیاییم و باید فریاد زد مرگ بر اسرائیل، فکر نکنید این شعارهای اثری نخواهد داشت، امروز روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت:

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند، شکست ۱۵ مهر غیرجبران برای رژیم صهیونیستی بود، زیرا دنیا فکر نمی‌کرد رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و اطلاعاتی شکستی به این سنگینی را متحمل بشود که قابل جبران در سال‌ها نخواهد بود.

وی همچنین گفت:

نیروهای مسلح ما امروز توجه کنند که سرباز امام زمان (عج) هستند و تا به امروز دستاوردهای عظیمی را برای انقلاب اسلامی کسب کرده‌اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان