زیر پرچم ولایت جهان را آباد می کنیم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:32

زیر پرچم ولایت جهان را آباد می کنیم

شماره: 21652
Aa Aa

رهبری الگوی ایمان، جهاد و از خود گذشتگی بوده و بهترین شخصیت بعد از امام زمان (عج)‌ است| انقلاب ما پدیده نجات بشر است| ملت ما در تاریخ خلقت بی‌نظیر است و تا زمان ظهور در صحنه ایستاده‌اند.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران؛
زیر پرچم ولایت جهان را آباد می کنیم

 کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه گفت:

مقام معظم رهبری بهترین شخصیت بعد از امام زمان (عج)‌ است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

مردم از زمان‌های سابق مرجع تقلید را نایب امام زمان (عج) می‌دانستند و با وقوع انقلاب اسلامی این پدیده مبارک را که مصادقش مقام معظم رهبری است فرمانده کل مستضعفان و جبهه مقاومت، مدیریت عالی جبهه توحید و محور وحدت می‌دانند. ملت ما الگو، امام، رهبر و مدیر الهی دارد. رهبر ما رهبر سیاسی صرف نیست بلکه الگوی جهاد و از خود گذشتگی است. والله امام و رهبری دل به دنیا نداده‌اند و از هیچ قدرت و حادثه‌ای ترسی نداشتند و با یک حادثه مردم را تثبیت کردند. انقلاب به معنای واقعی تغییر یک تحول عظیم جهانی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی بود البته برای تحول باید به لوازمش توجه کرد. در ماه رمضان هم باید تغییر کنیم و تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

صدیقی گفت:

از روز اول انقلاب زنجیره‌ای به هم پیوسته از دامن زدن به اختلافات قومیتی تا جنگ، ترور، ایجاد ناامنی از طریق منافقیان، فتنه ۷۸، ۸۸ و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و جنگ ترکیبی از سوی دشمنان نظام و انقلاب به کار بسته شد اما جمهوری اسلامی از همه این صحنه‌ها پیروز بیرون آمد. ملت ما در تاریخ خلقت بی‌نظیر است. هیچ ملتی به سان ملتی که امام خمینی و امام خامنه‌ای داشته‌اند نیستند. این ملت تا زمان ظهور امام زمان (عج)‌ ایثاگرانه در صحنه ایستاده‌اند. این ملت در جنگ ترکیبی و نابسامانی‌های اقتصادی مقابل فتنه جهانی ایستاده‌اند. انقلاب ما پدیده نجات بشر و ان‌شاءالله در سایه استقامت بر این انقلاب زیر پرچم ولایت جهان را آباد خواهیم کرد. طی چهل و چهار سال گذشته به رغم همه تحریم‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. قوای سه‌گانه زیر پرچم ولایت با هم متحدند.

صدیقی سفر به چین، رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه، راه‌اندازی بزرگترین مجموعه سلامت و بیمارستان حضرت مهدی (عج)، افتتاح پالایشگاه ۲۱ هزار بشکه‌ای آبادان در شرایط جنگ ترکیبی را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در شرایط جنگ ترکیبی دانست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان