ساخت موشک توسط سپاه عمل صالح است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 17:14

ساخت موشک توسط سپاه عمل صالح است

شماره: 20422
Aa Aa

او از طلاب و روحانیون که در ادارات مختلف کار می‌کنند خواسته با سر زدن به یک مدرسه نزدیک به محل کار خود نماز جماعت اقامه کنند.

نماز جماعت در مدارس توسط روحانیون برپا شود؛
ساخت موشک توسط سپاه عمل صالح است

محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز جمهوری اسلامی ایران در جمع طلاب و روحانیون بیرجند گفت:

اگر در اغتشاشات اخیر بعضی از کودکان این کشور حضور داشتند به دلیل این است که آموزش و پرورش و روحانیون به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی خواستار تقویت نهضت تفسیر قرآن در جامعه شد و گفت:

هر عمل و حرکتی که انجام دهیم و سبب عصبانیت دشمن شود عمل صالح است بنابراین ساخت موشک توسط سپاه و پیشرفت‌های علمی از جمله اعمال صالح هستند. تفسیر قرآن باید به گونه‌ای باشد که عوام و خواص بتوانند آن را بفهمند.

قرائتی با تاکید بر برپایی نماز جماعت در مدارس توسط روحانیون ادامه داد:

هر روز باید حرف جدیدی برای گفتن باید داشته باشیم؛ سنت‌های الهی تغییر ناپذیر، قطعی و استثنا ناپذیرند. هر یک از شما طلاب و روحانیون که در ادارات مختلف کار می‌کنید می‌توانید به یک مدرسه نزدیک به محل کار خود نیز سر بزنید و نماز جماعت اقامه کنید. روحانی باید هرچه در منبر حتی خطبه نماز جمعه می‌گوید مفید، کم و مختصر باشد تا مردم جذب شوند تا اینکه با سخنرانی طولانی و غیرمفید مردم را از منبر دفع کند.

قرائتی با بیان اینکه برخی روحانیون در منبر شعرخوانی، تعزیه، روضه، تعبیر خواب، تحلیل سیاسی، اقتصادی و هر موضوعی را می‌گویند در حالی که یک آیه از قرآن را تفسیر نمی‌کنند گفت:

قرآن کریم در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل روز جامعه آیه‌های مختلفی دارد که باید در مساجد و منبر‌ها به تفسیر آن پرداخت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان