طراحان و حامیان ترور با کراوات پای میز «مذاکره» می آیند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 3:16

طراحان و حامیان ترور با کراوات پای میز «مذاکره» می آیند

شماره: 11949
Aa Aa

رئیسی با محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده گفته تاوان این جنایت ها ازاله لکه نجس صهیونیستی از جغرافیای منطقه است؛ این وعده الهی است.

رئیس دستگاه قضایی ایران عنوان کرد؛
طراحان و حامیان ترور با کراوات پای میز «مذاکره» می آیند

سید ابراهیم رئیسی در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه با محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده گفت: شهید فخری زاده ها «قهرمانان پیشرفت» این کشورند.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس دستگاه قضایی ایران با بیان این که «پیشرفت‌های هسته‌ای و دفاعی» ایران خاری در چشم دشمنان است «ترور» و «تحریم» را دو لبه یک قیچی توصیف کرد که دشمنان برای توقف ملت ایران در دست گرفته اند:

هدف اصلی دشمن «ترور پیشرفت و اقتدار» ملت ایران است که انشاءالله محقق نخواهد شد.

رئیسی «طراحان و حامیان ترور» را خبیث‌تر از «عاملان» آن دانست و اظهار داشت:

«طراحان و حامیان» ترور همان‌هایی هستند که اول «تحریم» می‌کنند و سپس با کراوات پای میز «مذاکره» آمده و از سوی دیگر در خیابان با اسلحه آدم می‌کشند. همان مدعیان دروغین حقوق بشر در «اروپا و آمریکا» یک روز با ممانعت از رسیدن «دارو» به بیماران جنایت می‌کنند، یک روز هم در خیابان با «اسلحه» آدم می‌کشند؛ یک روز حاج قاسم سلیمانی و یک روز شهریاری و علی‎محمدی و یک روز هم فخری زاده را ترور می‌کنند.

رئیسی با تأکید بر این که «تاوان سختی در انتظار این جنایتکاران است» گفت: تاوان این جنایت ها، ازاله لکه نجس صهیونیستی از جغرافیای منطقه است که انشاءالله به زودی اتفاق خواهد افتاد و این وعده الهی است.

رئیسی از دانشمند شهید محسن فخری زاده به عنوان یکی از چهره‌های بی ادعا و خدوم یاد کرد و گفت: شهید فخری زاده سرداری بی ادعا بود که عموم مردم او را تا روز شهادتش نمی‌شناختند. این شهید با روحیه بسیجی همچون یک سرباز بی نام و نشان با تسلط بر علم و تکنولوژی توانست زمینه‌های دفاع از کشور و نظام و منطقه را فراهم کند و نقش مهمی در قدرت آفرینی دفاعی داشت و حقیقتاً سرمایه افتخارآفرین برای کشور بود. دلیل این که شهید فخری زاده مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفت، این بود که آمریکا و صهیونیست‌ها تصور می‌کردند باید علم و تکنولوژی در انحصار آن‌ها باشد اما او یکی از افرادی بود که این باور آن‌ها را باطل کرد و توانست با علم و فناوری برای کشور تولید اقتدار کند و البته با شهادت فخری زاده نیز حرکت علمی کشور در حوزه تولید قدرت متوقف نمی‌شود.

رئیسی افزود: اگر شهید فخری زاده در اتاقی دربسته و از مسیر علم و پژوهش و نوآوری برای خدمت به کشور گام برداشت، قاضی و کارمند دستگاه قضا باید با گشاده رویی و رسیدگی به موقع به پرونده‌ها و کار مردم و گره گشایی از کار خلق خدا در جهت افزایش کارآمدی نظام قضایی و رضایتمندی مردم و تولید سرمایه اجتماعی گام بردارد:

اگر فضای بسیجی در دستگاه قضایی حاکم شود دیگر کسی جرأت نمی‌کند از رشوه و پارتی بازی و ناحق کردن حق حرف بزند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان