محدودیت‌های میرحسین موسوی در حصر افزایش یافت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 16:53

محدودیت‌های میرحسین موسوی در حصر افزایش یافت

شماره: 21962
Aa Aa

گفته شده میزان ارتباطات موسوی با رابطان جریان نفاق افزایش یافته و او به منزله نیروی منافقین در داخل ایران در حال فعالیت و عملیات است.

روزنامه صداوسیمای جمهوری اسلامی خبر داد؛
محدودیت‌های میرحسین موسوی در حصر افزایش یافت

در خصوص بازگشت محدودیت‌های میرحسین موسوی گزارش های به دست آمده از بیانیه‌های اخیر وی نشان میدهد اردشیر امیرارجمند از مشاوران موسوی در انتخابات ۱۳۸۸ که ارتباطات گسترده ای با جریان نفاق دارد از نویسندگان اصلی این متن بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر، «جام جم آنلاین» نوشته است:

براساس برخی اخبار بدست آمده ظاهراً از میزان محدودیت‌های مربوط به حصر مهدی کروبی کاسته شده است.

به گفته برخی نزدیکان کروبی، وی سفرهای بیرون از تهران هم داشته است. برخی افراد نزدیک وی مدعی مشکلی مبنی بر اختلال ذهنی شبیه آلزایمر در کروبی هستند.

در خصوص بازگشت محدودیت‌های میرحسین موسوی نیز گزارش‌های به دست آمده از بیانیه‌های اخیر وی نشان میدهد اردشیر امیرارجمند از مشاوران موسوی در انتخابات ۱۳۸۸ که ارتباطات گسترده ای با جریان نفاق دارد از نویسندگان اصلی این متن بوده است.

همچنین در نگارش بیانیه معاندانه اخیر موسوی محمدجواد اکبرین نیز نقش آفرین بوده است.

پس از انتشار بیانیه اخیر و با توجه به اینکه میزان ارتباطات موسوی با رابطان جریان نفاق افزایش یافته و به تعبیری وی به منزله نیروی منافقین در داخل کشور در حال فعالیت و عملیات است تصمیم بر این شد بخشی از محدودیتهایی که نسبت به حصر وی برداشته شده بود مجدداً اجرا شود.

  •  

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت پدر خود گفت:

در مورد موضوعی که عنوان شده محدودیت حصر ایشان برداشته شده است باید بگویم چنین خبری صحت ندارد و حصر همچنان به قوت خود باقی است و چیزی تغییر نکرده است نکته دیگر درباره آلزایمر ایشان مطرح شده است که طبیعتا با بالا رفتن سن حافظه هر کسی آسیب می‌بیند اما آقای کروبی آلزایمر هم نگرفتند و حالشان خیلی خوب است و حواس ایشان هم سر جایش است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان