مشکلات اقتصادی ۱۰۰ روزه حل نمی‌شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 17:27

مشکلات اقتصادی ۱۰۰ روزه حل نمی‌شود

شماره: 15657
Aa Aa

مسئولان میانی جهادی کار نمی‌کنند. این افراد تنبل هستند و نمی‌تواند با این دولت جهادی که با چنگ و دندان کشور را اداره می‌کنند کار کنند.

علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
مشکلات اقتصادی ۱۰۰ روزه حل نمی‌شود

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان این که مهم‌ترین تحول ۱۰۰ روزه دولت رییسی تغییر گفتمان است اظهار کرد:

یکی از تحولات این است که سردمداران حکومتی به دنبال مردم بروند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

این موضوع مربوط به سه قوه است و در هر سه قوه این تحول ایجاد شده که مهم‌ترین تحول در این ۱۰۰ روز بوده است اما باید یک تحول عملیاتی هم صورت بگیرد و وضع اقتصادی بهبود یابد اما  هنوز مردم پس از این مدت مدیریت جدید شیرینی حل مشکلات اقتصادی را نچشیده‌اند البته که مشکلات اقتصادی با ۱۰۰ روز حل نمی‌شود.

او با بیان اینکه مردم باید درصدی از کاهش فشار اقتصادی را لمس کنند ادامه داد:

دلیل رخ ندادن این کاهش فشار، مسئولان میانی هستند که جهادی کار نمی‌کنند. مشکلات ما جز با کار جهادی و انقلابی حل نمی‌شود، خداوند در سوره توبه می‌فرماید: ای مومنان چرا وقتی به شما می‌گویند کار کنید خود را به زمین می‌اندازید؟ امروز که باید مسئولان ما برنامه ریزی کنند و جهادی مصوباتی را پیگیری کنند بدنه میانی چرا به زمین چسبیده است؟ کارمند، مامور و مدیرکل چرا کار نمی‌کنند؟ این افراد تنبل و مصداق آیه قرآن هستند و نمی‌تواند با این دولت جهادی که با چنگ و دندان کشور را اداره می‌کنند، کار کند ما در تحول عملیاتی به این دلیل عقب افتادیم.

علم الهدی خطاب به تیم برنامه ریز دولت عنوان کرد:

مشکلات مملکت احتیاج به اصلاحات اقتصادی دارد و باید اقتصاد ما جراحی شود اما هیچگاه یک بدن ضعیف از کار افتاده را جراحی نمی‌کنند. باید این را قوی کنید بعد جراحی کنید. هنوز فساد واسطه‌گری را در کشور از بین نبرده‌اید و کسانی را که فقط به جیب خود هستند را حذف نکرده‌اید. دستگاه‌ها بیایند مفسد را براندازی کنند، جلوی سودگیری‌ها و رذایل اقتصادی کشور را بگیرند، مردم آرامش اقتصادی پیدا کنند و ریشه رانت‌خوار کنده شود بعد دست به جراحی اقتصادی بزنید.
 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان