همه احکام اسلامی خردمندانه است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 15:15

همه احکام اسلامی خردمندانه است

شماره: 22652
Aa Aa

بی خردهای غربی زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می کنند| دین ما دین عقلا، دانشمندان و انسان های فهیم است.

محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری؛
همه احکام اسلامی خردمندانه است

 محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز عید قربان در جمکران گفت:

اگر مردم دور امامی که رفتار، شخصیت و گفتارش بر اساس عدل الهی و تجسم راه درست است جمع می شدند امروز جامعه ای سراسر مهربانی، عدل و تقوی را تجربه می کردیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه آنچه دین ما می گوید همان است که عقل می گوید و دین ما دین عقلا، دانشمندان و انسان های فهیم است ابراز کرد:

نماز، روزه، حج، حجاب و همه احکام اسلامی خردمندانه است چراکه خدا تمام نیازهای پیدا و ناپیدای ما را می‌داند. فرهنگ منحط غرب کجا و فرهنگ ناب اسلام که انسان را خلیفه خدا می‌داند و ماموریت بزرگی همچون به کمال رساندن بشریت را برعهده اش گذاشته است.

اراکی با بیان اینکه بی خردهای غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می کنند گفت:

زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند که در عالم نمونه و بی مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان