هواپیمای ایران‌ایر در هامبورگ تهدید به بمب‌گذاری شد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 2:08

هواپیمای ایران‌ایر در هامبورگ تهدید به بمب‌گذاری شد

شماره: 23691
Aa Aa

این پرواز از مبدأ فرودگاه امام به سمت فرودگاه هامبورگ بعد از ادامه مسیر در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کرده است.

پروازهای فرودگاه هامبورگ به‌طور کامل متوقف شد؛
هواپیمای ایران‌ایر در هامبورگ تهدید به بمب‌گذاری شد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ایمیل یک فرد ناشناس برای پلیس هامبورگ در رابطه با تهدید بمب گذاری در پرواز تهران هامبورگ خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، شمس الدین فرزادی پور گفت:

امروز یک فرد ناشناس ایمیلی به پلیس هامبورگ ارسال کرده و مدعی بمب گذاری در پرواز تهران هامبورگ شده است. در زمان حاضر مسافران از هواپیما پیاده شده و یک سری اقدامات امنیتی و چک هواپیما و وسایل مسافران در حال انجام است.
او با بیان این که این هواپیما حدود ساعت ۱۲:۲۰ بعد از ظهر در هامبورگ به زمین نشست و اکنون در منطقه ویژه‌ای قرار دارد گفت:

ظاهرا به دلیل این تهدید بمب گذاری پروازهای فرودگاه هامبورگ به‌طور کامل متوقف شده است. سخنگوی این فرودگاه گفت که از ساعت ۱۲:۴۰ بعدازظهر هیچ پرواز یا فرودی در این فرودگاه انجام نشده است.

مدیرعامل هواپیمایی ایران‌ایر اظهار داشت:

این پرواز از مبدأ فرودگاه حضرت امام به سمت فرودگاه هامبورگ بعد از ادامه مسیر در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کرده است، هواپیما مسیر خود را ادامه می‌دهد و نهایتاً با پرواز از فراز لهستان و کاهش ارتفاع در حداقل زمان ممکن با اسکورت ۲ فروند هواپیمای یورو فایتر اتحادیه اروپا هواپیما در فرودگاه شهر هامبورگ به زمین نشست. تمام مسافران در سلامت به مقصد رسیدند و با انجام چک امنیتی بار و تجهیزات همراه، در نهایت فرودگاه را ترک کرده‌اند. این هواپیما همچنین توسط پلیس فدرال چک شد و مانعی وجود نداشته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان