اخلاق انتخاباتی رعایت نشد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 18 تير 1403 - 1:59

اخلاق انتخاباتی رعایت نشد

شماره: 25813
Aa Aa

احمد وحیدی گفته در یکی از اظهارات کاندیداها مطرح شد استانداران، فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندیدای خاصی هستند. این حرف انصافاًخلاف واقع بود و من از همه همکاران خودم که مورد چنین اتهامی قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنم.

وزیر کشور می گوید رأی مردم حق الناس است؛
اخلاق انتخاباتی رعایت نشد

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

در آستانه انتخابی بزرگ در روز جمعه هستیم و همه مقدمات برای برگزاری این انتخابات فراهم است. به لحاظ امنیت همه پیش‌بینی‌ها انجام شده است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

یکی از اظهارات کاندیداها که انصافاً کار خوبی نبود و خلاف واقع بود این بود که مطرح شد استانداران، فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندیدای خاصی هستند. این انصافاً حرف خلاف واقع بود و من از همه همکاران خودم که مورد چنین اتهامی قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنم. انتظار داشتیم که اخلاق انتخاباتی رعایت شود اما متأسفانه اینطور نشد.

وزیر کشور اظهار کرد: رأی مردم حق الناس است و به شدت از آرا مراقبت خواهد شد. 

  •  

رئیس ستاد انتخابات کشور نیز ادعای حمایت فرمانداران، بخشداران و دهیاران از یک نامزد را رد کرد.

محمدتقی شاهچراغی در گفت‌وگویی اظهار کرد:

ادعای حمایت فرمانداران، بخشداران و دهیاران از نامزد دیگر در انتخابات صحت ندارد. در کشور ما قانون به گونه‌ای پیش‌بینی کرده که به روش‌های مختلف در انتخابات نظارت وجود دارد. هر نامزد می‌تواند در شعب اخذ رای نماینده داشته باشد، در خارج از کشور هم حتی می‌توانند این نماینده را داشته باشند و چیزی پنهان از کسی نیست. رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و شورای نگهبان هم در همه فرایند انتخابات حضور دارد؛ هر زمان گزارش تخلف به ما برسد ما رسیدگی می‌کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان