ایران از امنیت بالایی در مقابل کشورهای غربی برخوردار است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 3 شهريور 1403 - 17:46

ایران از امنیت بالایی در مقابل کشورهای غربی برخوردار است

شماره: 26144
Aa Aa

دشمن به دنبال خالی کردن صفوف نماز در مساجد است زیرا به خوبی می‌داند که کسانی که اهل نماز و مسجد هستند حریف اصلی آن‌ها خواهند بود.

 سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
ایران از امنیت بالایی در مقابل کشورهای غربی برخوردار است

 سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

این روزها صهیونیست‌ها از ترس حمله ایران به پناهگاه‌ها می‌روند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با اشاره به مراسم باشکوه اربعین حسینی افزود:

امروز شاهدیم که اهل سنت نیز نسبت به برپایی این مراسم باشکوه همکاری می‌کنند و این موضوع موجب وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت شده است، امام صادق (ع) می‌فرمایند امام حسین (ع) در راه خدا به شهادت رسید تا انسان‌های گمراه و جاهل را نجات دهد و در این راستا شاهدیم که بسیاری از انسان‌ها در مسیر امام حسین (ع) از گمراهی نجات یافتند. مردم با پای پیاده بیش از ۱۰۰ کیلومتر را به عشق عبدالله الحسین (ع) در هوای گرم طی می‌کنند که از جمله باشکوه‌ترین پیاده‌روی‌ها است.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم تصریح کرد:

امروز دغدغه همه مسئولین باید رفع دغدغه مردم باشد. خوشبختانه وزرای جدید دولت چهاردهم کار را تحویل گرفتند. باید توجه داشت که تمامی دولت‌ها خدمت‌هایی برای کشور داشته‌اند در این راستا برخی رؤسای جمهور خدمات بیشتری کردند و برخی کمتر اما به‌طور کلی تمامی دولت‌ها خدمات گسترده‌ای را برای مردم داشته‌اند، امروز ایران به برکت خدمات گسترده از امنیت بالایی در مقابل کشورهای غربی برخوردار است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به سالروز جهانی مسجد افزود:

یکی از سنگرهای عبادی و معنوی مسلمانان مسجد است، امروز دشمنان به دنبال خالی کردن صفوف نماز در مساجد است زیرا دشمنان به خوبی می‌دانند که کسانی که اهل نماز و مسجد هستند حریف اصلی آن‌ها خواهند بود. در این راستا ضرورت دارد نسبت به حضور جوانان در مساجد تاکید کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان