ایران همواره در پشت میز مذاکرات حاضر بوده است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 24 تير 1403 - 2:59

ایران همواره در پشت میز مذاکرات حاضر بوده است

شماره: 25585
Aa Aa

روابط ایران و عربستان در مسیر درست حرکت می‌کند| موضع ثابت و تاریخی و پایدار ایران حمایت از مثلث طلایی ارتش، ملت و مقاومت لبنان است.

سرپرست وزارت خارجه در نشست خبری در بیروت؛
ایران همواره در پشت میز مذاکرات حاضر بوده است

علی باقری، سرپرست وزارت خارجه در نشست خبری در بیروت گفت:

روابط ایران و عربستان سعودی مسیر درست حرکت می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

از زمان ازسرگیری رسمی روابط ایران و عربستان دو طرف گامهای جدی و فعال و موثری برای همکاری با یکدیگر برداشته‌اند.

او در واکنش به طرح بایدن درباره آتش‌بس گفت:

 مقاومت در میدان ثابت کرده از بلوغ کافی برای تصمیم‌گیری درباره فلسطین برخوردار است. اگر صهیونیست‌ها و حامیانشان توانی داشته باشند باید دنبال این باشند که دیگر کشورها روابط خودشان را با رژیم صهیونیستی قطع نکنند. رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها اگر عرضه دارند باید بتوانند جلوی احکام بین المللی که رژیم را متهم به نسل‌کشی کرده و حکم به بازداشت مقامات این رژیم داده را بگیرند.

او همچنین گفت:

موضع ثابت و تاریخی و پایدار ایران حمایت از مثلث طلایی ارتش، ملت و مقاومت لبنان عزیز در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی بوده و است.

سرپرست وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در ارتباط با آخرین وضعیت مذاکرات ایران و آمریکا و اخبار منتشر شده در مورد رایزنی‌های تهران و واشنگتن در عمان پیش از سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران گفت:

ما همواره با طرف‌های مذاکراتی مذاکرات را ادامه داده‌ایم و هیچ‌گاه انقطاعی در این مسیر صورت نگرفته است چراکه ایران برای تبیین مواضع خود، رفع سوءتفاهم‌ها و دستیابی به راه‌حل پایدار همواره در پشت میز مذاکره حاضر بوده است و در راستای تحقق منافع خود قدم برداشته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان