با دعوا نمی‌شود کشور را اداره کرد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 3 شهريور 1403 - 12:26

با دعوا نمی‌شود کشور را اداره کرد

شماره: 25925
Aa Aa

او با بیان این که تقوا یعنی حرکت بدون خطا در اقتصاد و صنعت گفته علی‌رغم تبلیغاتی که می‌کردند تا مردم پای صندوق های رای نروند مردم آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی که از خارج و داخل نشسته بودند و تبلیغ می‌کردند زدند. 

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به مجلس رفت؛
با دعوا نمی‌شود کشور را اداره کرد

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب بدون تشریفات در مجلس حاضر شد و سخنرانی کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او که تاکنون نماینده مجلس بوده خطاب به نمایندگان مجلس گفت:

«تقوا یعنی حرکت بدون خطا در اقتصاد و صنعت و با دعوا نمی‌شود کشور را اداره کرد».

وی گفت:

باید کاری بکنیم که بی عدالتی از بین برود و حق کشی‌ها از بین برود تا یک جامعه درست کنیم که در آن عدالت و انصاف حکم روا باشد. نباید برای خودمان و آدم‌هایی که اطرافمان هستند به فکر پست و مقامی یا فرصتی باشیم که دنبال دنیا راه بیفتیم.  تلاش خواهیم کرد که انشالله با کمک شما با کمک تمام عزیزانی که هستند خدمتگزار مردم باشیم در خدمت مردم باشیم و امیدوارم که خدا ما را شرمنده این مردم عزیز قرار ندهد.

او اظهار داشت:

علی‌رغم تبلیغاتی که می‌کردند تا مردم پای صندوق های رای نروند مردم آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی که از خارج و داخل نشسته بودند و تبلیغ می‌کردند زدند. خدا به ما کمک کند و تشکر میکنم از همه شما همچنان همان آدمی هستیم که بودیم قطعاً هیچ فرق نخواهد کرد جز اینکه بار مسئولیت ما سنگین تر شده است.

وی درباره روند انتخاب اعضای کابینه نیز گفت:

از افراد در گروه‌های مختلف سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل که فکر می‌کنند می‌توانند کمک کنند درخواست کردیم که رزومه دهند. این رزومه را گروه‌هایی جداگانه یعنی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و مستقلان به صورت جداگانه بررسی می‌کنند و نهایتا افرادی بالا می‌آیند و درباره آنها تصمیم می‌گیریم. افرادی که نمره بیشتری آورده و می‌توانند هماهنگ عمل کنند انتخاب خواهیم کرد اما کار سختی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان