با پرچم رئیس جمهور شهید آمده ام | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 8 تير 1403 - 5:51

با پرچم رئیس جمهور شهید آمده ام

شماره: 25567
Aa Aa

ميان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. امید محرومان و مستعضفان نباید ناامید شود. آمده‌ام تا کشور به کانون اقتصاد، صنعت و عمران تبدیل شود. مردم حاکمیت دوگانه می‌خواهند تا به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود.

اسماعیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛
با پرچم رئیس جمهور شهید آمده ام

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:

ميان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. امید محرومان و مستعضفان نباید که ناامید شود و همه بایدها و نبایدها وابسته به حضور و تصمیم مردم بزرگ ایران است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

امروز با عزمی راسخ ناشی از همراهی با بزرگ‌مرد تاریخ ایران و با همه خیرات و برکات این فصل نو با همراهی خیراندیشان و کارگزاران حامیان سیدمحرومان به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد. آمده‌ام توازن و پویایی سیاست خارجی به خوبی اجرایی و ادامه پیدا کند و کشور به کانون اقتصاد، صنعت و عمران منطقه تبدیل شود.

وی گفت:

شعار محوری دولت چهاردهم این است؛ خدمت ادامه دارد. از سیدابراهیم رئیسی تلاش، حرکت، جهاد و کار شبانه‌روزی را یاد گرفته‌ایم.

او گفت:

 به عنوان نماینده جمعی از همکاران و دوستان صدیق رئیس جمهور شهید که به جای شعار و برنامه کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفته‌ام. مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد. مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها متوقف شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان