بیگانگان را از منطقه بیرون می کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 3 شهريور 1403 - 9:47

بیگانگان را از منطقه بیرون می کنیم

شماره: 26112
Aa Aa

نیروهای مسلح ما از جبهه مقاومت جدا نیست| هدف نهایی ما رسیدن به بازدارندگی فعال است؛ اگر به رزم نوین نپردازیم غافلگیر خواهیم شد. به دنبال ساخت تجهیزاتی هستیم که دشمن را غافلگیر کنیم.

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح در مجلس؛
بیگانگان را از منطقه بیرون می کنیم

امیرنصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح در مجلس و در تشریح برمامه های خویش گفت:

پشتیبانی نیروهای مسلح ما از جبهه مقاومت جدا نیست.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ۴ سال پیش رو در راستای تدابیر و منویات رهبر معظم کل قوا و تحقق اهداف سیاست‌های کلی نظام که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و هست و اسناد بالادستی دیگر همچون برنامه ۵ ساله هفتم برنامه های خود را با رویکرد جهشی و تحولی با هدف پشتیبانی کارآمد و مؤثر از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت (جبهه مقاومت تفکیک نیست و جدا از ما نیست، برادران سؤال کردند، وقتی می‌گوییم نیروهای مسلح یعنی جبهه مقاومت هم درون آن هست)تدوین كرده است.

نصیرزاده با بیان این که بخش دفاعی و امنیتی کشور با دشمن مدارا نخواهد کرد گفت:

به اقتضای شغلم بر فراز بلندای آسمان پرافتخار کشور عزیزمان ایران برای حراست از مراکز حساس و حیاتی بیش از ۳۰۰۰ ساعت پرواز انجام داده‌ام و همیشه با افتخار به این سرزمین چشم دوخته‌ام و تا پای جان برای سرافرازی آن ایستاده‌ام. هرگز در حین پرواز به این فکر نکرده‌ام که در جایی که من بر فراز آن پرواز می‌کنم چه کسی با چه قومیتی، مذهبی و هویت سیاسی زندگی می‌کند بلکه به وظیفه خود که دفاع از تمامیت ارضی و کیان و ناموس کل ملت ایران است، فکر کرده‌ام.

او ادامه داد:

پاسخ همه دوستان را در قالب برنامه ‌داده‌ام اما ما ملت قهرمان ایران در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن نشان دادیم که امنیتمان مهم‌ترین مسئله است و در آن خط قرمز وجود دارد و اگر کسی از آن عبور کند نخواهیم بخشید اما در این مسیر عقلانیت حاکم است.

وزیر پیشنهادی دفاع با بیان این که بیگانگان را از منطقه بیرون می کنیم گفت:

ومنطقه و جهان نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است و به دنبال شکل گیری نظم نوین با ظهور قدرت‌های نوین همانند جمهوری اسلامی ایران است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان